Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
28.10.2016, 10:06

Cinema City má novú PR agentúru

Nová agentúra bude pre klienta zabezpečovať korporátne i produktové PR, mediálnu a krízovú komunikáciu.

Sieť multikín Cinema City odštartovala od polovice októbra spoluprácu s PR agentúrou Divino. „Spoločnosť Cinema City je najrýchlejšie rastúcim kinoreťazcom v Európe a na Slovensku je vysoko pozitívne vnímanou značkou. Sme preto veľmi radi, že si pre svoje PR aktivity vybrala práve Divino. Konečne môžeme chodiť na pracovné stretnutia aj do kina,“ hovorí Simona Mištíková, Managing Director, Divino.

„V spolupráci s PR agentúrou bude našim hlavným cieľom upevniť pozíciu Cinema City na našom trhu, pritiahnuť do kín čo najviac divákov a rozšíriť povedomie o nových technológiach Superscreen a 4DX, ktoré zaručujú ešte lepší zážitok zo sledovania filmov,“ dodáva Robert Švec, marketingový manažér Cinema City .  

Spoločnosť Cinema City vstúpila na slovenský trh v roku 2011 po akvizícii reťazca Palace Cinemas. V marci roku 2015 sa Cinema City stalo súčasťou britskej spoločnosti Cineworld Group a vznikla druhá najväčšia sieť kinosál v Európe. Cineworld pôsobí v 9 krajinách - v Poľsku, v Izraeli, v Maďarsku, na Slovensku, v Českej republike, v Rumunsku, v Bulharsku, vo Veľkej Británii a v Írsku. V týchto krajinách prevádzkuje 217 multikín s 2 000 kinosálami.  Cineworld je jedným z najrýchlejšie rastúcich reťazcov multikín v Európe a v najbližších rokoch má v pláne rozšíriť svoju sieť o niekoľko ďalších multikín so  470 sálami.

Na slovenskom trhu multikiná Cinema City prevádzkuje Cinema City Slovakia s.r.o., ktorá v súčasnej dobe vlastní v Slovenskej republike 3 multikiná, ktoré disponujú 29 sálami.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.