Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
13.11.2016, 18:28

Takto vyzerajú Vianoce so Zlatým Bažantom ‘73

Kampaň z dielene Wiktor Leo Burnett začína v pondelok.

Takto vyzerajú Vianoce so Zlatým Bažantom ‘73
Zdroj: Heineken Slovensko

Heineken Slovensko štartuje vianočnú kampaň so Zlatým Bažantom ’73. Do éteru od pondelka 14. 11. 2016 púšťa rovnaké spoty, ktorými launchoval retro pivo Zlatý Bažant’73. Ako Stratégie informoval Ronald Lupták, group brand manager pre prémiové značky Heineken Slovensko, tv spoty boli v rámci packshotu doplnené o retro prskavku. Vianočný vizuál využitý v outdoore a POS praje: Šťastie, zdravie, milé slová, vinšujeme z Hurbanova.

Rádio spot naspievala Gizka Oňová a bude nasadený vo Fun rádiu od 1. decembra.

Heineken zostáva verný retro štýlu a v rámci vianočnej kampane prináša retro pohľadnice, ktoré budú pre spotrebiteľov dostupné aj ako online riešenie, ktoré im umožní posielať retro vianočnú skutočne vytlačenú pohľadnicu. Tak, ako za starých čias.

 Vizitka kampane:

Zadávateľ: HEINEKEN Slovensko, značka Zlatý Bažant 

Agentúra: Wiktor Leo Burnett 

Creative Director: Štefan Andrejco 

Art director: Milena Ivanova 

Senior Copywriter: Martin Keder 

Account Manager: Anastasia Kazmiruk 

Zdroj: Heineken Slovensko
Zdroj: Heineken Slovensko

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.