Obchodný reťazec Lidl na svojej facebookovej aj webovej stránke zverejnil video, v ktorom oslavuje ženy, ako úžasnú polovicu ľudstva. Sprievodná pieseň Santa Clara je od Emily Roberts, mladej 23-ročnej speváčky z Hamburgu. Ako informoval reťazec, Santa Clara je zároveň „tvárou vianočnej reklamy a ambasádorkou pohodovej vianočnej sezóny 2016“.
Text vo videu:
Ahoj ženy, čaute baby.
Zdravíme vás, vy úžasná polovica ľudstva.
Toto je pre vás, ktoré robíte atmosféru, balíte darčeky, pečiete medovníčky. Skrátka robíte Vianoce.
A preto sa pýtame, prečo sa každý rok spomína len Ježiško, Dedo Mráz či Santa Claus.
Toto je pre všetky ženy, ktoré robia naše Vianoce šťastnými každý jeden rok.
Buďte na seba hrdé.
My na vás sme.
Lidl.
Vizitka kampane:
Mediatypy: ATL, BTL, spolupráca s blogermi / influencermi, tandemový spot (45s + 15s) v TV aj v kine - ide o 360 stupňovú kampaň
Cieľová skupina: primárna: ženy, ktoré každý rok pripravujú tie pravé vianoce
Timing: Prvá adventná nedeľa - Štedrý večer.
Agentúra: Kampaň prebieha vo všetkých Lidl krajinách, kreatívu zabezpečila agentúra hamburská Überground
Réžia: Režisérom spotu bol Nathan Price z Bigfish Berlin
Speváčka
Video k songu z kampane: