pixabay.com
StoryEditor

Pýtame sa marketérov: kedy siahate po marketingovom prieskume?

11.01.2017, 15:55
Autor:
rmrm
Prieskum slovenských marketérov pokračuje ďalšou otázkou v kontinuálnom prieskume agentúry Kantar TNS Slovakia a Stratégií. Zapojte sa.

Tí z vás, ktorí prejavili alebo prejavia záujem, môžu sa stať súčasťou jedinečného panelu slovenských marketérov. Zmyslom je položiť vám JEDNU marketingovú otázku každý mesiac.

Tentokrát sa marketérov pýtame do akej miery využívajú marketingový prieskum, pri ktorých rozhodnutiach ho preferujú, a tiež s akým rozpočtom v tejto oblasti disponujú.

Kto pracuje na oddelení marketing na strane klienta ako marketingový riaditeľ, marketing director, brand manažér, marketingový špecialista, senior marketingový špecialista, online špecialista, PR manažér či social media analyst. Našli ste sa? Tak sa zapojte!

Otázka na mesiac október sa týka elektronických zariadení a marketingových tém. Dotazník nájdete tu.

 Ak sa Vám po kliknutí na link dotazník nezobrazí, prosím, skopírujte si link priamo do okienka Vášho prehliadača (napr. Internet Explorer).

01 - Modified: 2017-02-02 10:32:42 - Feat.: - Title: Toto sú problémy, pri ktorých zadávatelia siahajú po marketingovom prieskume 02 - Modified: 2017-01-24 10:28:06 - Feat.: - Title: Rok 2016: Tieto firmy minuli na reklamu na Slovensku najviac 03 - Modified: 2016-11-28 10:39:46 - Feat.: - Title: Pýtame sa marketérov: Aký bude rozpočet na marketingovú komunikáciu 2017? 04 - Modified: 2016-11-03 11:33:32 - Feat.: - Title: Pýtame sa marketérov: aké formy direct marketingu využívate?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 15:32