Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
15.09.2021, 12:10

Porotca Zlatého klinca Juraj Bartoš: Dúfam, že ma prekvapia perfektné práce

Reklamy bude hodnotiť ako člen Multi Channel poroty.

Porotca Zlatého klinca Juraj Bartoš: Dúfam, že ma prekvapia perfektné práce
Zdroj: Juraj Bartoš

Juraj Bartoš, kreatívny riaditeľ agentúry Free Andy, sa tento rok predstaví ako člen Multi Channel poroty. Ako povedal pre Stratégie, najviac bodov udelí výraznej reklame so silným nápadom a exekúciou, ktorá by sa nestratila v zahraničí.

Čo nikdy nechýba dobrej reklame?

Dobrý nápad, ktorý vychádza z dobrého insightu.

Čo si budete na hodnotených reklamách všímať najviac?

Silný nápad a kvalitnú exekúciu.

Akej reklame pridelíte najvyšší počet bodov?

Tej najlepšej (úsmev). Musí byť výrazná, so silným nápadom a exekúciou, ktorá by sa nestratila v zahraničí.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 63% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.