Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
15.03.2017, 08:29

BTLka je zastúpená v Advisory Board na prípravu EuBea & Bea World 2017

Už o pár dní sa v talianskom Rimini stretne profesionálne zoskupenie live a event odborníkov, ktorí budú spoločne plánovať 12. ročník European Best Event Awards a 1. edíciu Bea World, novej globálnej súťaže organizovanej ADC Group.

BTLka je zastúpená v Advisory Board na prípravu EuBea & Bea World 2017
Zdroj: archív Š.K.

Už tretíkrát bude mať zástupcu v Advisory Board na prípravu EuBea aj slovenská BTL komunikačná asociácia v podobe Štefana Kozáka, ktorý je v BTL zodpovedný za zahraničné vzťahy a spoluprácu. Okrem tradičných tematík sa bude tohoročná Advisory Board zaoberať aj novou Bea World. Ide o krok ku globálnosti, ktorým sa festival a oceňovanie presunie zo starého kontinentu na celosvetovú úroveň. S tým súvisí nielen globálne zameranie prezentácií, ale aj možnosť zapájania sa a súťaženia eventových agentúr z celého sveta.

“V Rimini sa budeme zaoberať obsahom festivalu, réžiou a produkciou oceňovania, komunikačnej stratégii, hodnotením a celkovým procesom vyhodnocovania prác,” upresňuje Štefan Kozák, “Bude to náročnejšie o to, že sa budeme zaoberať aj prvým ročníkom Bea World, kde je potrebné vytvoriť celkovú koncepciu, od prihlasovania súťažiacich, cez súťažné kategórie, až po ich samotné vyhodnocovanie.”

Tohoročná Advisory Board pozostáva z 29 členov pochádzajúcich z rozličných krajín Európy a pôsobiacich v rozličných odvetviach event a live comm, mediálnej, marketingovej brandže, profesionálnych zoskupení a asociácií ap.

EuBea & Bea World 2017 sa toho roku uskutoční 15. - 18. novembra 2017 v portugalskom Porte.

Zdroj: archív Stratégií

​Prezidentkou tohoročnej poroty bude Andrea Faflíková, CEEMEA Senior PR&Event Manager LEGO Group. Viac informácií nájdete na www.eubeafestival.com.

Zdroj: EuBea 2017

Občianske združenie BTL komunikačná asociácia (BTLka) vzniklo v lete 2011 s cieľom vytvoriť spoločnú platformu pre agentúry pôsobiace v oblasti eventmanagementu, sales promotion a príbuzných podlinkových aktivít. Ambíciou BTLka je združovať hráčov, ktorí pôsobia na trhu s dlhodobou víziou, svoje služby poskytujú profesionálne a ktorí sa zaviazali k pôsobeniu na trhu v súlade s Etickým kódexom BTLka. Týmto spôsobom chce asociácia smerom ku klientom ako aj dodávateľom predstavovať garanciu kvality, serióznosti a zodpovednosti. Viac informácií sa dozviete na www.btlka.sk

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.