Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
17.09.2021, 10:57

Porotca Zlatého klinca Matúš Hliboký: Hranice inšpirácie končia tam, kde začína kopírovanie

Práce bude hodnotiť z pozície Multi Channel porotcu.

Porotca Zlatého klinca Matúš Hliboký: Hranice inšpirácie končia tam, kde začína kopírovanie
Zdroj: archív

„Osobne neznášam, keď je reklama hlúpa, nudná, klamlivá a ešte aj zle vymyslená alebo urobená," povedal pre Stratégie Matúš Hliboký. Kreatívny riaditeľ agentúry TRIAD sa tento rok predstaví ako Multi Channel porotca.

Čo nikdy nechýba dobrej reklame?

Skvelý nápad a vynikajúca exekúcia.

Čo si budete na hodnotených reklamách všímať najviac?

Insight, nápad, exekúciu a relevantnosť/prínos pre značku.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 60% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.