Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
22.09.2021, 09:23

Porotca Zlatého klinca Martin Bajaník: Keď som začínal v reklame, originalita bola svätý grál. Dnes je to inak

Hodnotiť bude práce v Single Channel kategóriách.

Porotca Zlatého klinca Martin Bajaník: Keď som začínal v reklame, originalita bola svätý grál. Dnes je to inak
Zdroj: archív

„Nemám rád reklamy, ktoré sa tvária ako spoločensky zodpovedné, ale v podstate len parazitujú na náročných témach, lebo je ľahké na nich získať pozornosť," povedal pre Stratégie Martin Bajaník, zakladateľ a kreatívny riaditeľ agentúry Pekne & Dobre. Na Zlatom klinci sa predstaví ako člen Single Channel poroty.

Čo nikdy nechýba dobrej reklame?

Schopnosť zaujať a chytiť za srdce v pozitívnom zmysle. V informačnej džungli clickbaitov, kalkulovaných škandálov je to balzam pre dušu.

Čo si budete na hodnotených reklamách všímať najviac? 

Relevantnosť a uveriteľnosť. Aj pri reklamných kreatívnych pretekoch je dôležité, aby boli nakoniec prihlásené práce funkčné. 

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 60% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.