Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
28.09.2021, 11:40

Očkovacia lotéria má stále trištvrte milióna divákov, záveru týždňa dominovala SuperStar a Nemocnica

Jesenná televízna sezóna prináša televíziám viaceré prekvapenia.

Očkovacia lotéria má stále trištvrte milióna divákov, záveru týždňa dominovala SuperStar a Nemocnica
Zdroj: TV Markíza

Nedeľné žrebovanie očkovacej prémie si naďalej drží pozíciu najsledovanejšieho programu. Posledný, v poradí už siedmy galavečer sledovalo na Jednotke RTVS 752-tisíc divákov a ďalších 56 837 na webe. S podielom 32,5 percenta v širšej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov sa stal opäť najsledovanejším programom týždňa.

Najsledovanejším programom bol aj v komerčnej skupine mladších, 12-54 ročných divákov, kde zaznamenal sledovanosť 11 percent a podiel na trhu 27,5 percenta. Filmovej ponuke komerčných televízií sa nepodarilo preraziť, snímka Anna si na Markíze pripísala podiel na trhu zhruba 19 percent a Dlhá noc na prežitie mala na Joj podiel nad 13 percentami.

RTVS bude očkovaciu lotériu v lukratívnom hlavnom večernom čase vysielať už len túto nedeľu. Od 10. októbra ju nahradí nová šou Pečie celé Slovensko a posledné štyri priame prenosy očkovacej lotérie dostanú priestor až o 21.55 hod. 

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 72% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.