Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
12.11.2017, 16:43

Najsledovanejšou televíziou je Markíza. Pozerá ju cez 40 percent divákov

Vyplýva to z prieskumu spoločnosti Median SK za posledný polrok.

Najsledovanejšou televíziou je Markíza. Pozerá ju cez 40 percent divákov
Zdroj: youtube

Najsledovanejšími televíznymi stanicami sú TV Markíza, TV JOJ a Jednotka. Vyplýva to z najnovšieho prieskumu spoločnosti Median SK.

  • Sumárna sledovanosť všetkých televízií je 80 %
  • Televíziu v druhom a treťom kvartáli 2017 celkovo sledovali takmer štyri milióny divákov

​Najvyššie percento sledovanosti televíznych staníc dosiahla aj v druhom a treťom kvartáli televízia Markíza so 41 %. Sledovanosť na úrovni 32 % zaznamenala TV JOJ a za ňou sa umiestnila Jednotka s 25 %. Voči predchádzajúcemu prieskumu nenastala zmena v sledovanosti ani v poradí staníc.

Zdroj: MEDIAN SK, MML-TGI, 2.+3./2017

​Celá skupina Markíza (CME Group) so svojimi stanicami Markíza, Doma a Dajto dosiahla v parametri „sledoval(a) včera“ 46% sledovanosť. Televízna skupina JOJ Group so stanicami JOJ, Plus, Wau a RiK dosiahla sledovanosť 33% a Slovenská televízia (RTVS) s kanálmi Jednotka a Dvojka zaznamenala 26%.

Zdroj: MEDIAN SK, MML-TGI, 2.+3./2017

​V rámci poradia jednotlivých slovenských televíznych staníc v ukazovateli podiel na trhu je na prvom mieste s 33 % TV Markíza. TV JOJ dosiahla 23 % a za ňou sa so 17 % podielom na trhu umiestnila Jednotka. Ostatné televízie držia 27 % podiel na trhu.

Zdroj: MEDIAN SK, MML-TGI, 2.+3./2017

​Prieskum za druhý a tretí kvartál 2017 bol realizovaný v období od 3. apríla do 17. septembra 2017. Výberový súbor tvorili obyvatelia Slovenska vo veku 14 až 79 rokov. Prieskum bol realizovaný na vzorke 4238 respondentov.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.