V nedeľu 19. novembra odštartovala televízia JOJ nové emotívne príbehy V siedmom nebi, Markíza nasadila voči premiére Rozborilovej relácie úspešnú komédiu Cuky Luky Film. Obidve televízie dosiahli vysokú sledovanosť ako už dávno nie, viac divákov si však pozrelo Danglovu komédiu na Markíze.
Zo spravodajských relácií si najviac divákov pozrelo Počasie na Markíze (11,9 % / 28,9 %), z hlavných spravodajských relácií uprednostnili diváci Noviny TV JOJ (10,9 % / 27,0 %) pred Televíznymi novinami na Markíze (10,2 % / 25,8 %).
Po nedeľnej repríze Popolušky nasledovali na JOJ relácie Nová záhrada, ktorú si pozrelo 6 percent divákov s podielom 19 percent, Na chalupe si pripísalo rating 7,7 percenta a podiel 23,4 percenta a Nové bývanie dosiahlo sledovanosť až 9,1 percenta a podiel 25,6 percenta. Najsledovanejšou poobedňajšou reláciou Markízy bola repríza Hornej Dolnej s veľmi slušným ratingom 6,6 percenta a podielom takmer 19 percent.
JOJ Group aj samotná televízia JOJ dosiahli v nedeľu svoje najlepšie jesenné výkony celodenne i v prime time. Vysoká sledovanosť poobedňajších relácií zabezpečila TV JOJ pozíciu jednoznačného celodenného lídra s trhovým podielom 21,2 percenta, Markíza si pripísala 18,7 percenta. Celá skupina JOJ so stanicami JOJ, Plus a Wau si pripísala 27,5 percenta, skupina Markíza so stanicami Markíza, Doma a Dajto skončila na 25,9 percenta.
Poznámka: Údaje uvádzame v cieľovej skupine divákov 12-54, pokiaľ nie je uvedené inak.