Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
13.03.2018, 13:53

Politické turbulencie zdvihli výkon TA3. Vyhlásenie Bélu Bugára bolo najsledovanejšou reláciou v čase vysielania

V celkovej sledovanosti sú stále neporaziteľní Susedia a Oteckovia.

Béla Bugár
Zdroj: TASR/Pavol Zachar

Pozíciu najsledovanejšieho programu pondelka si stále držia Susedia, ktorí v pondelok 12. marca vhupli bez prerušenia do svojej druhej série. V cieľovej skupine mladších divákov 12-54 rokov si pripísali rating 12,4 percenta a podiel 32,1 percenta. Na obrazovky Markízy sa Susedia vrátili na Nový rok s mimoriadne vysokým ratingom 22,8 percenta a podielom nad 45 percent. Hoci ďalším častiam už sledovanosť klesala a ustálila sa okolo 13 percent, pozíciu najsledovanejšieho programu si stále držia. 

Zdroj: TV Markíza

​Na päty sitkomu šliapu podvečerní Oteckovia, ktorí dosahujú sledovanosť okolo 11 percent. Minulý pondelok dokonca prekonali Susedov o dve desatiny ratingu, v tomto týždni sa už situácia nezopakovala a Oteckovia sa vrátili späť na druhú pozíciu so sledovanosťou 11 percent pri vysokom podiele 35,6 percenta. V rovnakom čase vysielaná kuchárska šou Moja mama varí lepšie ako tvoja zaznamenala polovičnú sledovanosť 5,5 percenta a trhový podiel 18,1 percenta.

Druhá časť novinky Kuchyňa, ktorú vysiela Markíza po Susedoch, si pripísala 9,4 percentnú sledovanosť a podiel 26,2 percenta. Na obrazovky sa vrátil aj Kredenc, ktorý si pripísal 5,3 percentnú sledovanosť s podielom 20,3 percenta. Inkognito na JOJ si v silnej konkurencii pohoršilo, skončilo na sledovanosti 7,3 percenta a podiele 19,2 percenta. Nasledujúce Heslo dosiahlo podiel 14,7 percenta.

​Zo spravodajských relácií boli v cieľovej skupine 12-54 najsledovanejšie Televízne novinyPočasie na Markíze, v pondelok si pripísali 10,6 percentnú sledovanosť a podiel takmer 31 percent. Konkurenčné Noviny TV JOJ skončili na 8,6 percentnom ratingu a podiele 24,8 percenta, Najlepšie počasie si pripísalo podiel 20,3 percenta. Noviny však boli pre TV JOJ najsledovanejším programom dňa a prvenstvo dosiahli so sledovanosťou 13,6 percenta aj v širšej skupine skupine divákov nad 12 rokov.

Zdroj: TV JOJ

​Televízia JOJ v pondelok 12. marca ​spustila ranné vysielanie. V novom formáte Ranné noviny sa divákom prihovárajú Bruno Ciberej, Bibiana Ondrejková či Thomas Puskailer. Podiel rannej šou bol v prvý deň vysielania na úrovni 7,7. Konkurenčné Teleráno na Markíze si udržalo prvenstvo v tomto programovom slote. V cieľovej skupine 12-54 dosiahlo pondelkové vydanie priemerný trhový podiel 32,5 %.

Očakávanou udalosťou dňa bola tlačová beseda strany Most-Híd so stanoviskom po rokovaní republikovej rady. Vystúpenie predsedu strany Bélu Bugára dostalo priestor na TA3 o 22:30. Spravodajská televízia dosiahla podiel 16,3 percenta v cieľovej skupine 12-54. Po skončení Kredenca sa stala tlačová beseda najsledovanejšou reláciou na trhu. Kvôli turbulentnému politickému dianiu stúpol aj výkon televízie, v cieľovej skupine 12-54 si pripísala celodenný podiel 5,1 percenta, v širšej cieľovej skupine 12+ to bolo až 7,2 percenta.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.