Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
09.04.2018, 15:40

Najsledovanejšie relácie víkendu: Superstar, Oteckovia a Milenky

V širšej cieľovej skupine bodovali Záhady tela a V siedmom nebi.

Najsledovanejšie relácie víkendu: Superstar, Oteckovia a Milenky
Zdroj: TV Markíza

V piatkovom seriálovom súboji komerčných televízií si pripísali víťazstvo Milenky na Markíze, ktoré dosiahli svoj druhý najlepší výkon. So sledovanosťou 8,9 percenta a podielom 24,7 percenta v obchodne dôležitej cieľovej skupine 12-54 boli najsledovanejšou nespravodajskou reláciou v hlavnom vysielacom čase. Hotel televízie JOJ si pripísal 5,5-percentnú sledovanosť a podiel 15,1 percenta.

​Jednotka vysielala priamy prenos z odovzdávania filmových cien Slnko v sieti, ktorý si pripísal približne rovnakú sledovanosť ako prenos z Českých levov - 2,8 percenta s podielom 8,3 percenta v cieľovej skupine 12-54. V univerzálnej skupine divákov nad 12 rokov sa podiel vyšplhal nad 10 percent.

Najsledovanejšími programami piatka boli Počasie so sledovanosťou 10,3 percenta s podielom 30,9 percenta a podvečerní Oteckovia, ktorý si držia štandardne vysoké výkony. V piatok si pripísali sledovanosť 9,6 percenta a podiel 41,8 percenta v cieľovej skupine 12-54.

V sobotu odštartovala na Jednotke nová séria Záhad tela. Zábavno-súťažná šou sa stala v širšej skupine divákov nad 12 rokov s ratingom 9,7 percenta najsledovanejším nespravodajským programom dňa. V komerčnej skupine 12-54 si pripísala 5,8 percenta a 15, 7 percenta.

Vyššie výkony dosiahli filmy komerčných televízií – Špión na JOJ si pripísal rating 6,1 percenta a podiel nad 18 percentami, najsledovanejším nespravodajským programom dňa bola Bláznivá dovolenka na Markíze. Dosiahla 7,5 percentnú sledovanosť a podiel takmer 21 percent.

SuperStar s najvyšším podielom

V nedeľu večer odvysielala Jednotka poslednú časť seriálu Inšpektor Max. V komerčnej skupine divákov si pripísal sledovanosť 6,1 percenta a podiel 15,2 percenta, v univerzálnej skupine divákov nad 12 rokov dosiahol podiel nad 17 percent. Posledný diel bol tretím najsledovanejším zo všetkých 11 dielov, viac divákov mali prvé dve časti. Priemerne si každú časť pozrelo 169-tisíc divákov nad 12 rokov.

Z vysielania komerčných televízií bola v komerčnej cieľovej skupine 12-54 najsledovanejšia SuperStar. Vyraďovací SuperVýber sa stal aj najsledovanejším programom dňa, dosiahol rating 9,9 percenta s podielom 28,4 percenta.

V siedmom nebi na JOJ v cieľovke 12-54 dosiahlo sledovanosť 6,2 percenta a podiel 18,4 percenta, v univerzálnej skupine divákov nad 12 rokov však bolo najsledovanejšou nespravodajskou reláciou dňa. V tejto cieľovej skupine si pripísalo 10,3 percenta a podiel 24,5 percenta.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.