Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
01.06.2018, 11:25

Veľký úspech pre Strossle a Zoznam. Majú najlepšiu natívnu komerčnú platformu v Európe

Vyhrali v takej spoločnosti médií ako je HuffPost UK, Sky News či CNN.

Veľký úspech pre Strossle a Zoznam. Majú najlepšiu natívnu komerčnú platformu v Európe
Zdroj: Digiday

Len prednedávnom sme vás informovali o tom, že spoločnosť Zoznam a Strossle získali shortlist na európskej súťaži Digiday Media Awards.  Súťaž  v Británii oceňuje mediálne spoločnosti, ktoré sa snažia o modernizáciu európskych médií. Ocenené projekty sa vyznačujú zaujímavou technologickou inováciou, ktorá je natoľko výnimočná, že dokáže uspieť aj v medzinárodnej konkurencii naprieč krajinami.

A takýto úspech momentálne zažíva spoločnosť Strossle. Tá vyvinula a v spolupráci so Zoznamom otestovala špeciálnu natívnu komerčnú platformu pre mediálne domy, ktorá bola na súťaži Digiday Media Awards ocenená ako Najlepšia natívna reklamná platforma. 

Ide o špeciálnu platformu, ktorá návštevníkom webových stránok prostredníctvom umelej inteligencie odporúča relevantný obsah. Algoritmus vyhodnocuje vhodné články pre konkrétneho používateľa na základe jeho správania a preferencií pri konzumácii obsahu. 

"Víťazstvo ma nesmierne teší, pretože sme uspeli v tvrdej konkurencii," zareagoval konateľ Zoznamu Martin Mác.

Dôvod, prečo sa začal zamýšľať nad špeciálnou komerčnou natívnou platformou, bol úplne pragmatický: „Ako médium máme prioritný záujem ponúkať našim čitateľom články, ktoré ich zaujímajú. Pri vysokej návštevnosti webu je nemožné držať na top pozíciách články, ktoré zaujmú každého jedného čitateľa. Preto sme sa rozhodli, že v rámci stratégie zvyšovania metrík, ako je čas strávený na stránke a počet návštev na reálneho používateľa, sa zapojíme do siete Strossle.“, vysvetľuje krok spoločnosti  Zoznam konateľ Martin Mác.

V súťaži Digiday Media Award súťažili mediálne spoločnosti ako HuffPost UK, Sky News či CNN, ale aj iné. Česko a Slovensko zastupoval iba Zoznam a Strossle.

Kompletné výsledky súťaže, nájdete tu.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.