V utorok odštartovali televízie prvé seriálové novinky jesennej sezóny. Markíza nasadila dramatický seriál Sestričky, ktorý je, rovnako ako Milenky, adaptáciou zahraničného formátu. Televízia siahla po fínskej predlohe z nemocničného prostredia, ktorá cieli na podobné publikum ako jarná séria Mileniek. Štruktúra postáv je aj v Sestričkách postavená tak, aby zaujala atraktívnu skupinu mladších divákov a najmä ženské publikum. Prvá epizóda pritiahla k obrazovkám 9,1 percenta divákov a pripísala si podiel 25,2 percenta, čo je takmer rovnaký výkon, aký si pri svojom štarte pripísali Milenky. Načrtnutie osudov štyroch zdravotných sestier a ich pacientov si nenechalo ujsť celkovo 483-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, najmä mladé diváčky vo veku od 12 do 34 rokov, ktoré mali podiel 32,7 percenta.
JOJ nasadila voči štartu Sestričiek druhú epizódu šou Česko Slovensko má talent, s ktorou zaznamenala 8,8-percentnú sledovanosť pri podiele 25,1 percenta. Oba hlavné programy dosiahli rovnakú podielovú úroveň, talentová šou však mala dlhšiu minutáž. Highlight svojej jesennej sezóny odštartovala JOJ v nedeľu večer. So sledovanosťou 11,4 percenta a podielom 30,1 percenta sa stala najúspešnejším programom nedele aj celého víkendu. V ďalších týždňoch už budú patriť talentovej šou sobotňajšie večery. V utorky dostane priestor štvrtá séria Našich.
Seriál Ministri z prostredia fiktívnej slovenskej politickej scény zaradila JOJ do neskoršieho vysielacieho času o 22:00. Prvá epizóda komediálneho seriálu dosiahla sledovanosť 7,1 percenta pri podiele 25,8 percenta. Na novinku boli diváci zvedaví a uprednostnili ju pred Farmou. Najväčšiu časť publika Ministrov tvorili diváci od 45 do 54 rokov, pričom muži zaznamenali 10,3 percenta a ženy až 11,5 percenta. Reality šou Farma si pripísala sledovanosť pod 5 percentami a podielom pod 16 percentami.
V podvečernom vysielaní naďalej hrajú prím Oteckovia, včerajšia epizóda dosiahla sledovanosť 9,3 percenta s trhovým podielom 37,2 percenta, pri obrazovkách bolo 442-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Moja mama varí lepšie ako tvoja sa stále borí s nízkymi výkonmi, pripísala si podiel necelých 9 percent.
Poznámka: Údaje uvádzame v cieľovej skupine divákov 12-54 rokov, pokiaľ nie je uvedené inak.