Agentúra MediaCom sa stala za prvý polrok tohto roka najvýkonnejšou agentúrou vo svete. Výsledky zverejnil nový obchodný barometer spoločnosti COMvergence, ktorý analyzoval 915 globálnych, regionálnych a miestnych pobočiek a na 31 najväčších reklamných trhoch. Spoločnosť MediaCom získala nový biznis v objeme 800 miliónov dolárov, čo predstavovalo najlepší výkon.
Agentúre sa mimoriadne darilo nielen v Európe, ale aj v ázijsko-pacifickom regióne, čo pomohlo skupine GroupM aby sa stala z hľadiska výkonu najlepšou agentúrnou skupinou v oboch regiónoch.
Kľúčovými výhrami sa pre agentúru MediaCom stali značky Adidas a Sky. "Spoločnosť MediaCom bola v prvom polroku mimoriadne úspešná. To najdôležitejšie bolo zachovanie existujúcich klientov a tiež získanie nových," povedal na margo úspechu Toby Jenner, globálny riaditeľ agentúry MediaCom.