Iniciatíva, za ktorou stoja najpočúvanejšie komerčné rádia - Rádio Expres, Fun rádio, Europa 2, Rádio Jemné, Rádio Vlna a Rádio Anténa Rock - je aktívna už od roku 2017 a vznikla s cieľom podporiť vnímanie rádia ako atraktívneho mediatypu, ktorý zohráva v mediamixe dôležité a nezastupiteľné miesto. V novembri pripravuje už druhý ročník konferencie Radio Rulezz.
Témou druhého ročníka konferencie Radio Rulezz, ktorá sa uskutoční 15. novembra 2018 v Hoteli Bratislava, bude predovšetkým kreativita. Na konferencii vystúpia aj zaujímaví hostia zo zahraničia, ktorí majú s rádiovou reklamou dlhoročné skúsenosti - Philip Maes a Nik Goodman.
Philip je copywriter a rádiový špecialista, ktorý sa zameriava na efektívnu tvorbu kreatívnej reklamy a Nik je konzultantom najväčších rádiových staníc, pôsobil aj ako programový riaditeľ v niekoľkých britských rádiách.
Účastníci konferencie sa môžu tešiť aj na hostí zo Slovenska, a to Martina Wosku z TRIAD Advertising, Josefa Fišera zo spoločnosti Median, Rastislava Kočana z Go4Insight a Petronelu Ševčíkovú zo Stratégií. Na konferencii odznejú aj výsledky prieskumu spoločnosti Gfk o význame kreativity v rádiovej reklame.
Viac informácií o konferencii nájdete tu. Viac o iniciatíve Rádio funguje a jej aktivitách si môžete prečítať tu.