Radio Rulezz
StoryEditor

Iniciatíva Rádio funguje prichádza s ďalším ročníkom Radio RULEZZ

25.10.2018, 14:39
Autor:
tsts
O význame kreativity v rádiovej reklame sa bude hovoriť už v polovici novembra.

Iniciatíva, za ktorou stoja najpočúvanejšie komerčné rádia - Rádio Expres, Fun rádio, Europa 2, Rádio Jemné, Rádio Vlna a Rádio Anténa Rock - je aktívna už od roku 2017 a vznikla s cieľom podporiť vnímanie rádia ako atraktívneho mediatypu, ktorý zohráva v mediamixe dôležité a nezastupiteľné miesto. V novembri pripravuje už druhý ročník konferencie Radio Rulezz.

Témou druhého ročníka konferencie Radio Rulezz, ktorá sa uskutoční 15. novembra 2018 v Hoteli Bratislava, bude predovšetkým kreativita. Na konferencii vystúpia aj zaujímaví hostia zo zahraničia, ktorí majú s rádiovou reklamou dlhoročné skúsenosti - Philip Maes a Nik Goodman.

Philip je copywriter a rádiový špecialista, ktorý sa zameriava na efektívnu tvorbu kreatívnej reklamy a Nik je konzultantom najväčších rádiových staníc, pôsobil aj ako programový riaditeľ v niekoľkých britských rádiách.

Účastníci konferencie sa môžu tešiť aj na hostí zo Slovenska, a to Martina Wosku z TRIAD Advertising, Josefa Fišera zo spoločnosti Median, Rastislava Kočana z Go4Insight a Petronelu Ševčíkovú zo Stratégií. Na konferencii odznejú aj výsledky prieskumu spoločnosti Gfk o význame kreativity v rádiovej reklame.

Viac informácií o konferencii nájdete tu.  Viac o iniciatíve Rádio funguje a jej aktivitách si môžete prečítať tu

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. máj 2024 03:35