Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
10.01.2019, 14:00

JOJ štartuje novú šou S pravdou von. Konkurovať jej budú Milenky

Štvrtkové večery budú mať od 10. januára novú programovú štruktúru.

JOJ štartuje novú šou S pravdou von. Konkurovať jej budú Milenky
Zdroj: TV Markíza / TV JOJ, koláž Stratégie

Na obrazovke JOJ dostáva priestor ďalšia novinka tohto roka. Namiesto tradičného Inkognita budú 10. januára patriť štvrtkové večery zábavnej relácii S pravdou von. Štvorica hercov a zabávačov v zložení Juraj Kemka, Lukáš Latinák, Marián Miezga a Róbert Jakab v nej bude zisťovať, kto z trojice ľudí stojacich pred nimi hovorí pravdu. Všetci totiž tvrdia to isté, avšak len jeden z nich má pravdu. Moderátorom novinky je Juraj „Šoko“ Tabaček.

Zdroj: TV JOJ

​Novinku doplní porotcovský špeciál Česko Slovensko má talent, v ktorom si štvorica porotcov zaspomína na najlepšie momenty, ktoré zažili v siedmej sérii talentovej šou.

Markíza bude novinkám konkurovať reprízou 12-častí úspešného jarného seriálu Milenky. Seriál nebude mať pokračovať, tvorcovia však využijú jeho potenciál a čoskoro začnú nakrúcať celovečerný film, ktorý uvedú v kinách na konci roka alebo na začiatku budúceho roka.

Dramatický seriál zo zo života štyroch tridsiatničiek priniesla Markíza na jar minulého roka. V réžii Jakuba Kronera (Lóve, LokalFilmis) sa v hlavných úlohách predstavili Táňa Pauhofová, Gabriela Marcinková, Zuzana Norisová a prvýkrát na Slovensku aj Antónia Lišková, ktorá pôsobí v Taliansku, kde je veľmi populárna.

Zdroj: TV Markíza

​Seriál pre televíziu pripravila producentka Adriana Kronerová, ktorá siahla po úspešnom britskom formáte Mistresses a adaptovala ho na slovenské pomery. Formát uviedla BBC v rokoch 2008 - 2010, odvysielala z neho 16 častí postupne v troch sériách. Neskôr vznikli lokálne verzie seriálu tiež v Rusku a USA.

V slovenskej verzii vzniklo dvanásť epizód, ktoré Markíza vysielala od marca do mája, vždy v piatok večer. Seriál si našiel svojich fanúšikov, priemerne si každú časť pozrelo 368-tisíc divákov starších než 12 rokov a televízia dosiahla 22 percentný trhový podiel v strategickej cieľovej skupine divákov 12-54 rokov. Veľmi slušnú sledovanosť mali Milenky aj v archíve na webe.

​Budúci týždeň v pondelok sa na obrazovky Markízy vrátia Oteckovia a v stredu odštartuje na JOJ druhá séria komediálneho seriálu Som mama.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.