Mediacom
StoryEditor

MediaCom sa stal najúspešnejšou globálnou agentúrou za minulý rok

08.03.2019, 09:34
Autor:
(pš)(pš)
Aj vďaka novým klientom ako Mars a Adidas.

Spoločnosť MediaCom bola vymenovaná za najúspešnejšiu agentúrnu sieť v novom reporte COMvergence New Business Barometer za rok 2018, ktorý hodnotil úspešnosť získavania nových biznisov.

COMvergence report analyzoval viac ako 2 250 tendrov v 34 krajinách v celkovej hodnote 30,4 miliárd amerických dolárov.

S čistým ziskom vyše 2 miliardy amerických dolárov si MediaCom upevnil svoje prvenstvo v tomto hodnotení. Agentúre k tomuto skvelému výsledku pomohlo doplnenie portfólia značiek o adidas, Bose a Hilton, ako aj obhájenie si stabilného globálneho klienta Shell, obhájenie a rozšírenie služieb pre klienta Mars či obhájenie klienta Sky v Spojenom kráľovstve.

Ešte v januári tohto roku bol MediaCom vyhlásený aj za najúspešnejšiu spoločnosť vo výsledkoch New Biz Balance report 2018 výskumnej spoločnosti RECMA, ktorá tiež hodnotila schopnosť vyhrať a udržať si klientov.  

Tieto výsledky potvrdzujú neuveriteľný rast spoločnosti MediaCom za posledné dva roky. Stephen Allan, globálny CEO MediaCom povedal: "Je to naozaj fantastický výsledok, na ktorý sme veľmi hrdí. V MediaCom-e veríme, že keď staviame ľudí na prvé miesto, dosahujeme lepšie výsledky - nielen pre nás, ale aj pre našich klientov - výkony za posledný rok sú toho dôkazom. Aj v roku 2019 budeme tvrdo pracovať na udržaní sa na vrchole, ale na raste biznisov našich klientov!“  

Okrem celosvetového hodnotenia bola spoločnosť MediaCom najúspešnejšou agentúrou aj v Severnej Amerike a v krajinách APAC.

Zisk nových klientov sa dotkol aj slovenskej pobočky MediaCom Bratislava, ktorá rozšírila portfólio klientov o klientov Adidas, Continental, Tesco Stores či značku kozmetických prípravkov a výživových doplnkov Matuzalem. “S príchodom nových globálnych klientov k nám prichádza globálne know-how a aj vďaka tomu implementujeme nové tooly či procesy, ktoré uľahčujú a skvalitňujú prácu našich ľudí. V týchto dňoch napríklad nabiehame na nový plánovací prístup Systems Planning, ktorý nám umožní ešte lepšie pochopiť a využiť zdroje rastu biznisu klienta. Lokálne sme pre klientov pripravili exkluzívne dátové dashboardy, máme vlastný panel v spolupráci s Kantar TNS, máme vlastný prieskum o 150 TOP influenceroch na Slovensku – Influence Power Index a chystáme ďalšie novinky, ktoré skvalitnia naše služby pre klientov.” dopĺňa CEO agentúry MediaCom na Slovensku Andrej Dziak.

 

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 15:12