Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
22.08.2019, 16:15

Markíza má za sebou zatiaľ najúspešnejší augustový deň

Na rekorde sa podpísali Počasie a film Šampiónka: Skutočný príbeh Gabby Douglasovej.

Markíza má za sebou zatiaľ najúspešnejší augustový deň
Zdroj: TV MArkíza / Šampiónka: Skutočný príbeh Gabby Douglasovej

Televízia Markíza zaznamenala v stredu, 21. augusta 2019, výborné výsledky sledovanosti. S priemerným celodenným trhovým podielom 23,6 percenta ide v rámci strategickej cieľovej skupiny 12-54 zatiaľ o jej najlepší augustový výkon. Taktiež aj v obchodne podstatnom prime-time 19:00-23:00 dosiahla nateraz najvyšší tohtomesačný podiel na trhu 25,9 percenta. Informoval o tom PR manažér Markízy Lukáš Kočíšek.

Zatiaľ najsledovanejším augustovým programom na celom slovenskom trhu sa v oboch hlavných cieľových skupinách stalo včerajšie vydanie relácie Počasie. V cieľovej skupine divákov 12-54 rokov zaznamenalo vysoko nadpriemerný rating 8,7 percenta a trhový podiel 30,2 percenta. Aktuálne informácie o počasí pritiahli k obrazovkám celkovo 506-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Druhú priečku v doterajšom augustovom rebríčku sledovanosti obsadila v rámci cieľovej skupiny 12-54 slovenská premiéra filmu Šampiónka: Skutočný príbeh Gabby Douglasovej, ktorá dosiahla výborný rating 8,4 percenta a trhový podiel 27,3 percenta. Príbeh o sile a vytrvalosti si pozrelo 357-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Tretie a štvrté miesto v stredajšom rebríčku sledovanosti obsadili večerné spravodajské relácie Markízy: Športové noviny s trhovým podielom 25,4 percenta v cieľovej skupine 12-54 a Televízne noviny s 29,4-percentným podielom. .

Ďalšie priečky v rebríčku obsadili hlavné spravodajské relácie televízie JOJ, pričom najvyšší podiel na úrovni 20,2 percenta si pripísala relácia Najlepšie počasie. Záver českého seriálu Čierne vdovy si pripísal 5,1 percentnú sledovanosť a podiel 15,6 percenta. Jednotka RTVS vysielala historickú drámu Dubček - Krátka jar, dlhá zima, ktorá mala kinopremiéru v apríli minulého roka. Zaznamenala podiel 8,6 percenta v cieľovej skupine divákov 12-54 rokov.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.