Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
08.04.2020, 13:35

Diskusiu s prezidentkou sledovalo takmer pol milióna divákov

Najsledovanejšími programami utorka boli Televízne noviny, Počasie a mimoriadna relácia s prezidentkou.

Diskusiu s prezidentkou sledovalo takmer pol milióna divákov
Zdroj: TV Markíza

V utorok 7. apríla odvysielali komerčné televízie ďalšie vydania svojich spravodajských špeciálov. Televízia Markíza privítala v štúdiu prezidentku Zuzanu Čaputovú, hosťom diskusie televízie Joj bol minister práce Branislav Gröhling.

Jednotka RTVS priniesla o 19:50 mimoriadne vystúpenie premiéra Igora Matoviča, v ktorom občanov informoval o rozšírení opatrení núdzového stavu v čase veľkonočných sviatkov.

Najsledovanejšou z týchto relácií bol spravodajský špeciál Koronavírus: Mimoriadna relácia televízie Markíza. Diskusia Michala Kovačiča s hlavou štátu dosiahla v cieľovej skupine 12-54 ročných divákov sledovanosť 8,8 percenta s trhovým podielom 22 percent a stala sa tretím najsledovanejším programom dňa, prvé dve priečky obsadili hlavné spravodajské relácie Markízy.

Diskusia televízie Joj Noviny Špeciál - nová vláda si v tejto cieľovej skupine pripísala trhový podiel 12,4 percenta. Jednotka RTVS odvysielala v rovnakom čase seriál Kolonáda, ktorý zaznamenal podiel na trhu 5,9 percenta.

Diskusiu s prezidentkou sledovalo na Markíze celkovo 480-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Mimoriadne vystúpenie premiéra Matoviča na Jednotke RTVS 359-tisíc divákov. 

Najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti obsadili aj v utorok 7. apríla hlavné spravodajské relácie televízie Markíza. Televízne noviny boli najsledovanejším programom dňa v rámci celého trhu, v cieľovej skupine 12-54 dosiahli rating 10,6 percenta a trhový podiel 31,4 percenta. Súhrn najdôležitejších informácií z domova i zo sveta si celkovo pozrelo 605-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Druhé miesto v utorkovom rebríčku sledovanosti patrilo nasledujúcej relácii Počasie, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala sledovanosť 10,4 percenta a trhový podiel 28 percent. Aktuálne informácie o počasí si pozrelo 592-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.