Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
14.04.2020, 15:10

Veľká noc patrila Markíze. Ženy v běhu sa stali najsledovanejším filmom od začiatku roka

Absolútnym víťazom veľkonočných sviatkov sú pondelkové Televízne noviny na Markíze.

Ženy v behu
Zdroj: CinemArt SK

Markíza bola najsledovanejšou televíziou počas veľkonočných sviatkov. Okrem hlavných spravodajských relácií si pripísala prvenstvo aj s hlavným večerným programom.

Veľký piatok

V piatok 10. apríla obsadili v rebríčku sledovanosti v obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov prvé tri priečky hlavné spravodajské relácie Markízy.

Najsledovanejšie bolo Počasie s ratingom 12,2 percenta a podielom na trhu 30 percent, nasledované Televíznymi novinami (sledovanosť 11,4 % a podiel 29,5 %) a Športovými novinami (10,1 % a 24,3 %). Počasie sa stalo najsledovanejším programom dňa aj v širšej cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov, pozrelo si ho celkovo 635-tisíc divákov.

Z nespravodajských relácií uprednostnilo diváci v piatkový večer televíznu premiéra kinohitu Wonder Woman. V cieľovej skupine 12-54 dosiahol sledovanosť rovných 10 percent s trhovým podielom 24,4 percenta. Film Na vlásku zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 15,2 percenta a film Volajte ma František na Jednotke RTVS podiel na trhu 6 percent.

Rekord TV Doma

Na menšej stanici Doma patriacej do skupiny Markíza si pripísal rekord film Nebo nie je výmysel. So sledovanosťou 4,7 percenta a trhovým podielom 10,7 percenta v cieľovej skupine 12-54 prekonal niekoľkoročné rekordy tejto stanice a stal sa jej najsledovanejší program od decembra 2015. Pozrelo si až 276-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Biela sobota

V sobotu 11. apríla priniesla Markíza televíznu premiéra českej romantickej komédie Ženy v běhu, ktorá sa stala novým najsledovanejším filmom tohto roka. V cieľovej skupine 12-54 si pripísala vysokú sledovanosť 15 percent a trhový podiel 31,9 percenta. Film Veľký dar zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 16,8 percenta a slovenský film Uzly a pomaranče na Jednotke RTVS podiel na trhu iba 3,9 percenta.

Ženy v běhu sa stali najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách, pozrelo si ju 630-tisíc divákov v širšej cieľovej skupine 12+. Ďalšie priečky v sobotnom rebríčku sledovanosti obsadili v cieľovej skupine 12-54 hlavné spravodajské relácie Markízy - Počasie, Športové noviny a Televízne noviny.

Veľkonočná nedeľa

V nedeľný večer rovnako uprednostnili diváci programovú ponuku Markízy.  SuperStar sa stala v cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším programom dňa v rámci celého trhu, keď v rámci aktuálneho ročníka dorovnala svoj doposiaľ druhý najvyšší rating 13 percent a dosiahla vysoký trhový podiel 28,8 perccenta. Film Tomb Raider zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 21 percent a klasika Dáždnik svätého Petra na Jednotke RTVS si pripísala podiel na trhu 7,6 percenta.

Prvý dramatický Super výber v SuperStar si nenechalo ujsť 566-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je doposiaľ druhý najlepší výsledok Rekord 586-tisíc divákov si drží posledný zostrich kastingov z týždňa predtým. V tejto cieľove skupine sa stalo najsledovanejším nedeľným programom Počasie na Markíze s 678-tisíc divákmi pri obrazovkách.

V cieľovej skupine 12-54 patrilo Počasiu druhé miesto s ratingom 11,9 percenta a trhovým podielom 28,8 percenta. Trojicu najsledovanejších programov dňa uzatvárajú Televízne noviny Markízy so sledovanosťou 10,4 percenta a podielom na trhu 27,2 percenta.

Top program veľkonočných sviatkov

Absolútne najsledovanejším programom celých veľkonočných sviatkov sa stali Televízne noviny Markízy odvysielané na Veľkonočný pondelok 13. apríla.

V cieľovej skupine 12-54 dosiahli mimoriadne vysoký rating 15,1 percenta a rovnako aj trhový podiel 32,3 percenta. Sledovalo ich až 793-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Trojicu divácky najúspešnejších programov dňa pondelka uzatvárajú opäť relácie Markízy Počasie a Športové noviny.

Z večerej programovej ponuky si najviac divákov vybralo premiéru francúzskej akčnej komédie Taxi 5. Zaznamenala sledovanosť 11 percent a trhový podiel 24,8 percenta v cieľovej skupine 12-54. V širšej cieľovej skupine 12+ to znamenalo 469-tisíc divákov pri obrazovkách.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.