Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
25.05.2020, 12:45

Finálová päťka SuperStar je známa. Prvé živé finále prinieslo Markíze rekordný trhový podiel

Kto sa stane SuperStar 2020, sa dozvieme v nedeľu 31. mája.

Finálová päťka SuperStar je známa. Prvé živé finále prinieslo Markíze rekordný trhový podiel
Zdroj: TV Markíza

Prvé finále SuperStar vyselektovalo päticu postupujúcich. Kto sa stane SuperStar 2020, sa dozvieme už túto nedeľu. O titul a výhru v hodnote 75-tisíc eur zabojujú títo finalisti: Dominika Lukešová, Diana Kovaľová, Barbora Piešová, Martin Schreiner a Giovanni Ricci.

SuperStar už tradične ovládla v strategickej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov celotýždňový rebríček sledovanosti. Prvý finálový priamy prenos dosiahol v nedeľu 24. mája doposiaľ tretiu najvyššiu sledovanosť 14,5 percenta a druhý najlepší trhový podiel 35,6 percenta. Premiérový film Štyria proti banke zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 17,8 percenta a snímka Dva zákony na Jednotke RTVS dosiahla podiel na trhu 5 percent.

Súboj zvyšných desiatich súťažiacich si pozrelo 655-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čím SuperStar dorovnala svoj doterajší rekord z 26. apríla. Najväčšie zastúpenie pri obrazovkách mali mladé diváčky vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel až 57,3 percenta.

Záverečné rozhodnutie, ktoré televízia vysielala až po 22:50, si udržalo v cieľovej skupine 12-54 vysokú sledovanosť 12,7 percenta a tiež trhový podiel 48,7 percenta. Pri obrazovkách zotrvalo 563-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Medzi mladými diváčkami vo veku od 12 do 24 rokov sa trhový podiel vyšplhal až na hodnotu 73,1 percenta.

Aj vďaka SuperStar zaznamenala skupina Markíza v nedeľu v hlavnom vysielacom čase (19:00-23:00) svoj rekordný tohtoročný trhový podiel na úrovni 38,4 percenta.

​Pozíciu najsledovanejšej politickej diskusie si udržala v oboch hlavných cieľových skupinách relácia Na telo. Nedeľné vydanie, v ktorom moderátor Michal Kovačič privítal predsedu parlamentu Borisa Kollára (Sme rodina) a podpredsedu Smeru Richarda Rašiho, dosiahlo sledovanosť 6,1 percenta a trhový podiel 23,5 percenta. V širšej cieľovej skupine to znamenalo 435-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.