Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
01.06.2020, 12:20

Rekordné finále SuperStar. Pri obrazovkách bolo až 680-tisíc divákov

Táto séria SuperStar bola najsledovanejšou od roku 2015.

Rekordné finále SuperStar. Pri obrazovkách bolo až 680-tisíc divákov
Zdroj: TV Markíza

Slovensko a Česko našlo v nedeľu 31. mája svoju šiestu spoločnú SuperStar. Stala sa ňou mladá slovenská speváčka Barbora Piešová. Finálový priamy prenos speváckej súťaže sa stal najsledovanejšou epizódou za posledné tri ročníky SuperStar.

Finále plné veľkých emócií sledovalo celkovo 678-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je absolútne rekordný výsledok v rámci posledných troch ročníkov, teda od roku 2015. Najvyššie zastúpenie pri obrazovkách mali mladé diváčky vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel až 64,1 percenta.

Mimoriadny záujem o tohtoročnú SuperStar potvrdilo aj divácke SMS hlasovanie, v ktorom o mene víťazky rozhodlo viac než 660-tisíc zaslaných hlasov.

Aktuálny ročník SuperStar prekonával svoje niekoľkoročné rekordy sledovanosti. Už pri svojom štarte si pripísal o 36-tisíc divákov viac ako v predošlej sérii, finále malo až o 190-tisíc divákov viac. Každú epizódu tohotoročnej SuperStar si v priemere pozrelo 624-tisíc divákov nad 12 rokov, čo je o 211-tisíc divákov viac, ako mala predošlá séria v roku 2018, ktorú sledovalo v priemere 413-tisíc divákov.

Aj v strategickej cieľovej skupine divákov od 12-54 rokov sa stalo finále ​SuperStar suverénne najsledovanejším programom celého uplynulého týždňa v rámci programovej ponuky všetkých slovenských staníc.

V tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine dosiahol dramatický súboj pätice najúspešnejších spevákov a speváčok vysokú sledovanosť 14,5 percenta a absolútne rekordný trhový podiel 39,7 percenta.

Spokojnosť s výsledkami sledovanosti potvrdila aj česká televízia Nova, ktorá SuperStar pripravuje spolu s Markízou. Finále si pripísalo podiel na trhu 38,7 percenta v cieľovej skupine divákov 15-54 rokov, v širšej cieľovej skupine 4+ to znamenalo 1,1 milióna divákov pri obrazovkách, priemerná sledovanosť bola 959-tisíc divákov. Do hlasovania sa zapojilo takmer 700-tisíc divákov, najviac za posledné roky.

Vývoj sledovanosti šiesteho ročníka SuperStar na Markíze:

Dátum Počet divákov cs12+ Rating cs12-54 Share cs12-54
16. 2. Castingy 1 468 tis. 9,9 % 26,3 %
23. 2. Castingy 2 512 tis. 11,3 % 29,3 %
1. 3. Castingy 3 484 tis. 10,7 % 26,8 %
8. 3. Castingy 4 506 tis. 11,1 % 29,6 %
15. 3. Castingy 5 516 tis. 11,8 % 26,3 %
22. 3. Castingy 6 564 tis. 13,0 % 29,6 %
29. 3. Castingy 7 521 tis. 11,1 % 24,4 %
5. 4. Castingy 8 586 tis. 13,1 % 30,1 %
12. 4. SuperVýber 1 566 tis. 13,0 % 28,8 %
19. 4. SuperVýber 2 634 tis. 14,3 % 32,7 %
26. 4. SuperVýber 3 655 tis. 15,0 % 36,1 %
3. 5. SuperVýber 4 652 tis. 14,7 % 34,3 %
10. 5. SuperVýber 5 625 tis. 13,8 % 34,4 %
17. 5. SuperVýber 6 601 tis. 13,6 % 35,0 %
24. 5. Finále 655 tis. 14,5 % 35,6 %
31. 5. SuperFinále 678 tis. 14,5 % 39,7 %
  PRIEMER 624 tis. 12,8 % 33,3 %

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.