Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
11.09.2020, 15:35

TA3 oslavuje narodeniny. Na mediálny trh vstúpila pred 19 rokmi

Sledovanosť televízie a návštevnosť webu TA3 dosiahli v tomto roku historické hodnoty.

TA3 oslavuje narodeniny. Na mediálny trh vstúpila pred 19 rokmi
Zdroj: TA3

Ešte predtým, ako sa rok 2020 skončí, je jasné, že sa do histórie zapíše ako prelomový - v celosvetovom aj domácom meradle. Platí to aj pre vysielanie televízie TA3, ktorá v tomto roku oslavuje svoje 19. narodeniny. Na slovenský mediálny trh vstúpila 11. septembra 2001, kedy spustila mimoriadne spravodajstvo o páde dvojičiek.

V tomto roku sa televízia TA3 sústredila na kľúčové parlamentné voľby, výrazne poznačené napätím v spoločnosti aj na politickej scéne. Očakávanie, že náročné obdobie z hľadiska požiadaviek na výkony ľudí v televízii aj na technické zabezpečenie vysielania sa končí, zmarila koronakríza. Pre spravodajskú televíziu to znamenalo zaujať pohotový postoj, operatívny prístup a prijať najlepšie možné riešenia.

„Udalosti uplynulých mesiacov preukázateľne potvrdili, že Televízia TA3 má nezastupiteľné miesto na slovenskom mediálnom trhu. Výzvy, pred ktoré bola náhle a bez prípravy postavená celá spoločnosť, preverili profesionalitu, odbornosť a schopnosť všetkých zložiek televízie operatívne reagovať. Som rád, že to ocenili aj diváci, pre ktorých sme sa počas koronakrízy stali hlavným zdrojom informácií. Čísla sledovanosti, ktoré sme dosiahli, hovoria o silnej dôvere divákov. A to je pre nás nielen ocenenie, ale aj obrovský záväzok do ďalšej práce,“ povedal pri predbežnom bilancovaní roka 2020 riaditeľ pre externé vzťahy TA3 Igor Čekirda.

Sledovanosť televízie TA3 a návštevnosť jej webu dosiahli v roku 2020 historické hodnoty. Počas marca 2020 dosiahol denný zásah vysielania TA3 takmer 1,5 milióna divákov starších ako 12 rokov, čo je 80 percentný nárast v porovnaní s priemerom za rok 2019.

Takisto aj web TA3.com dosiahol svoje maximá: počet zobrazení stránky za marec bol takmer 17 miliónov, čo je 370 percentný nárast v porovnaní s obdobím predchádzajúceho roka. Počet reálnych užívateľov za marec bol takmer 1,7 milióna, čo predstavuje nárast o viac ako 200 percent.

Zmeny na najvyšších postoch

Jeseň je v elektronických médiách obdobím, kedy tradične predstavujú zmeny – programové aj personálne. V TA3 došlo k výmene na najvyšších postoch. Novou generálnou riaditeľkou sa stala Mirjana Hron Sikimič. Na post riaditeľky spravodajstva a publicistiky nastúpila Zuzana Martináková a na pozíciu riaditeľky komunikácie a strategického rozvoja Oľga Dúbravská.

„Naším cieľom je, aby televízia TA3 bola ešte úspešnejšia a efektívnejšie fungujúca značka na trhu. Chceme byť rešpektovanou monotematickou televíziou všetkých generácií. Teší nás byť súčasťou skvelého tímu, ktorý v TA3 rozhodne je. Verím, že spoločne vstúpime do druhej dekády s novou energiou a entuziazmom. Oslavu 19. narodenín televízie TA3 sme neorganizovali pre pandémiu, ale verím, že o rok si to všetko vynahradíme,“ uviedla nová generálna riaditeľka Mirjana Hron Sikimič.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.