Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
05.01.2021, 14:19

Stratégie majú nových kolegov na obchode

Ľuboš Borovský zmenil pôsobenie po viac ako 20 rokoch.

Stratégie majú nových kolegov na obchode
Zdroj: Peter Mayer

Stratégie vstupujú do nového roka so zmenami. Týkajú sa obchodného oddelenia, kde od decembra pracujú po novom Zuzana Švorcová a už niekoľko mesiacov aj Matúš Dičér.

"Noví kolegovia sa veľmi rýchlo stali súčasťou nielen tímu Stratégie, ale aj celého sales oddelenia," hovorí šéfka oddelenia obchodu v mediálnom dome Mafra Slovakia Katarína Michalechová. "V budúcnosti by sme v Stratégiách okrem printu radi viac venovali značke v digitáli, preto verím, že noví kolegovia budú v tomto smere nápomocní," vyjadruje svoje očakávania šéfka obchodu Mafry Slovakia.

"Zároveň by som sa veľmi rada poďakovala za spoluprácu tak Martine Sakovej, ako aj Ľubošovi Borovskému. Dlhé roky, špeciálne Ľuboš Borovský, bol súčasťou značky Stratégie, ktorú pomáhal tvoriť a posúvať ďalej," hovorí Michalechová.

Od januára, po viac ako dvadsiatich rokoch, je novým pôsobiskom Ľuboša Borovského (na obr.) mediálny dom Perex, kde nastúpil na pozíciu Head of Print. Zodpovedať bude najmä za segmenty auto-moto, banky a poisťovne s presahom na mediálne agentúry. Jeho šéfom v Perexe je Ladislav Ollé, s ktorým spolupracoval práve v Mafra Slovakia.

Pred dvoma rokmi Stratégie oslávili 25 rokov, Ľuboš Borovský vtedy na otázku, prečo zotrval v Stratégiách toľko rokov, povedal: "Každý deň sa učím niečo nové, niekedy zistím, že to, čo nefungovalo včera, zrazu funguje, a naopak. Inokedy musíme vymyslieť niečo nové, ale stále musíme byť flexibilní a informovaní. To mi vyhovuje, pretože sa nenudím, čo je pre mňa podstatné." Na margo Stratégií sa vyjadril, že Stratégie sú jediným brandžovým titulom o maketingovej komunikácii a tak to v budúcnosti aj zostane.

Borovský patril medzi zakladajúcich členov mesačníka Stratégie v roku 1994. Od roku 2000 zastával funkciu obchodného riaditeľa vydavateľstva SANOMA Magazines Slovakia až do roku 2010, kedy sa fínsky majiteľ rozhodol odpredať spoločnosť vydavateľstvu ECOPRESS, neskôr premenovanému na vydavateľstvo MAFRA Slovakia. Vo vydavateľstve pôsobil Borovský na pozícii zástupcu obchodného riaditeľa, posledné obdobie mal na starosti odborné magazíny vydavateľstva, vrátane Stratégií.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.