Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
06.04.2021, 11:08

Šéf Mafry: Mediálny dom nespí. Prichádza s novými projektmi

Z rozhovoru sa dozviete:

  • ako pandémia ovplyvnila vývoj Mafry minulý rok
  • ktoré projekty spúšťajú na trh tento rok
  • prečo je medzi nimi aj printový titul Moja chalupa
  • ako sa vyvíja predplatné HNonline.sk
Šéf Mafry:  Mediálny dom nespí. Prichádza s novými projektmi
Zdroj: Lenka Kandravá

„Nie som nespokojný, ale mohlo by to byť aj lepšie,“ hovorí o tom, ako dopadol pre Mafru Slovakia minulý rok, jej výkonný riaditeľ Vladimír Mužík. Tento rok nebude pre vydavateľstvo stagnačný, vydavateľstvo pripravuje nové projekty. V printe, aj v online.

Na trhu je už novinka – mesačník Moja Chalupa, šéfkou je Katarína Jesenská, ktorá zároveň uvádza obsahovo rovnakú reláciu v televízii JOJ. Máme to vnímať ako spoločný projekt Mafry a JOJ-ky?
Nový chalupársky magazín Moja Chalupa je produkt nášho vydavateľstva. To, že jeho šéfredaktorkou je Katarína Jesenská, je dohoda medzi nami a televíziou JOJ. Rovnako ako propagácia magazínu v relácii na JOJ-ke.

Stále veríte printu natoľko, že spúšťate nové projekty?
Počas pandémie naše časopisy s predajmi neklesali, novým mesačníkom len dopĺňame naše portfólio. Ešte minulý rok sme napríklad zmenili Balans na mesačník. Verím, že sa Moja Chalupa zaradí medzi naše úspešné mesačníky ako Evita či Čarovné Slovensko.

Bude mať Moja Chalupa aj vlastný web?
Uvažovať o vlastnom webe pre Moju Chalupu je priskoro, uvidíme, ako sa uchytí na trhu. Avšak rovnako ako printové portfólio budeme rozširovať aj náš obsah na webe. Čoskoro náš obsah na online obohatíme o recepty a začiatkom júna o nový portál pre mladých, a potom ešte o jeden na jeseň.

Nový web o varení vznikol v Mafre alebo je to kúpa nejakého existujúceho portálu?
Podobne ako portál pre mladých, oba vznikajú inhouse. Je pravda, že pri tvorbe gastrowebu siahame po obsahu z českej Mafry. Tá má vlastné kulinárske štúdio, kde vznikajú recepty, bola by škoda nevyužiť obsah, ktorý sa nám núka.

Ako sa bude volať gastroweb?
Nemáme ešte definitívny názov, vyberáme si z troch.

S akou návštevnosťou budete spokojný v prípade gastrowebu?
Radi by sme atakovali prvú päťku v gastre. To znamená, že sa chceme na začiatok pohybovať niekde na úrovni 300- až 500-tisíc návštevníkov mesačne.

Portál pre mladých vzniká rovnako ako gastroweb – v Mafre?

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 63% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.