Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
15.04.2021, 13:15

2 na 1 s Valábikom víťazom večera, Slovania prvýkrát v dvoch častiach za sebou

Od budúceho týždňa bude Jojka uvádzať opäť len jednu časť Slovanov.

2 na 1 s Valábikom víťazom večera, Slovania prvýkrát v dvoch častiach za sebou
Zdroj: TV Markíza

Markíza uviedla v stredu 14. apríla ďalšiu epizódu zábavnej šou 2 na 1, ktorá sa stala v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom dňa a dosiahla zatiaľ najlepší tohtoročný výkon. Novú sezónu šou uviedla Markíza na obrazovky na konci marca. Včerajšiu časť s bývalým hokejistom a aktuálne komentátorom a moderátorom Borisom Valábikom sledovalo 420-tisíc divákov starších ako 12 rokov, voči predchádzajúcej časti jej pribudlo 30-tisíc divákov. 

Televízia Joj odvysielala seriál Slovania, prvýkrát v dvoch častiach za sebou. Prvú časť si pozrelo 343-tisíc divákov, druhej časti mierne klesol počet divákov na 310-tisíc. Slovania si tak udržali všetkých divákov z predchádzajúceho týždňa. Od budúceho týždňa už bude Jojka vysielať opäť len jednu časť Slovanov. V druhom programovom okne ich doplní filmom.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 67% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.