Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
27.04.2021, 08:00

Šport v hľadáčiku komerčných televízií

Markíza a JOJ významne rozširujú svoju programovú ponuku o športový obsah.

Šport v hľadáčiku komerčných televízií
Zdroj: Dreamstime

Priame prenosy najvýznamnejších športových súťaží sú divácky veľmi atraktívne a pravidelne sa zaraďujú medzi najsledovanejšie programy roka. Prémiový športový obsah prináša televíziám okrem nadštandardnej sledovanosti aj dostatok priestoru na príjmy z reklamy, zo sponzoringu a z mesačných poplatkov predplatiteľov.

Kým doteraz boli najatraktívnejšie športové prenosy viac-menej doménou verejnoprávneho vysielateľa, situácia sa pomaly mení. Slovenské komerčné televízne skupiny investujú do práv na vysielanie a svoju programovú ponuku významne rozširujú aj o športový obsah.

Ťahákom JOJ bude hokejový šampionát

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.