Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
12.07.2021, 12:55

Finále futbalových majstrovstiev EURO 2020 si pozrelo vyše 600-tisíc divákov

Finále európskeho futbalového šampionátu je lídrom doterajšej júlovej sledovanosti.

Finále futbalových majstrovstiev EURO 2020 si pozrelo vyše 600-tisíc divákov
Zdroj: TASR/AP

Finálový duel Talianska s Anglickom na ME vo futbale si v nedeľu večer na Jednotke nenechalo ujsť 606-tisíc divákov pri trhovom podiele až 37 percent v univerzálnom publiku divákov vo veku nad 12 rokov. 

Prvý polčas finále medzi víťazným Talianskom a Anglickom sledovalo až 647-tisíc divákov, v druhom polčase ich počet klesol na priemerných 589-tisíc divákov. Futbalové štúdio dosiahlo sledovanosť 452-tisíc divákov pri trhovom podiele 22,6 percenta.

Finále si pozrelo zhruba toľko divákov ako prvý zápas Slovenska na EURO 2020, keď víťazný duel našej reprezentácie nad Poľskom sledovalo v priemer 592-tisíc divákov, pričom prvý polčas prilákal k obrazovkám 513-tisíc a druhý polčas až 670-tisíc divákov. Ďalšie dva zápasy Slovenska na šampionáte mali už nižšiu sledovanosť, duel so Švédskom si pozrelo 468-tisíc divákov a so Španielskom 434-tisíc divákov.

Počas mesačného maratónu futbalových prenosov patrili medzi divácky najatraktívnejšie aj semifinálové futbalové zápasy. V utorok si duel Talianska so Španielskom pozrelo v prvom polčase 415-tisíc divákov, v druhom polčase aj s predĺžením a penaltami ich počet stúpol na 432-tisíc divákov. V stredu si druhé semifinále Anglicka s Dánskom pozrelo 373- a 418-tisíc divákov po polčasoch.

Zo športových programov, ktoré ponúkla počas uplynulého víkendu Dvojka, sa stala v piatok sa najsledovanejším programom na tomto televíznom okruhu Atletika – Diamantová liga so 71-tisíc divákmi. Tour de France po odstúpení Petra Sagana dosiahla v piatok sledovanosť 49-tisíc divákov, v sobotu si 14. etapu pozrelo 61-tisíc divákov a v nedeľu cyklistické preteky sledovalo 111-tisíc divákov.

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.