StoryEditor

Mesačník Mama a ja v Česku

13.06.2006, 00:00

Na pultoch českých stánkov sa od júna 2006 predáva česká edícia slovenského časopisu Mama a ja.

Štart mesačníka pre mamičky Mama a ja, s podtitulom časopis mladej rodiny, na českom trhu sprevádza reklamná kampaň. Časopis pripravuje spoluprácu s Českou televíziou v relácii Sama doma určenej prevažne mamičkám na materskej dovolenke a dohodnutá je aj spolupráca titulu s webom www.rodina.cz. Hlavným marketingovým nástrojom vydavateľa – Orbis IN pri vstupe na český trh má byť exkluzívne partnerstvo titulu s Klinix a Prenatal Boxami, ktorými ročne prejde v Česku cca 100 tisíc tehotných žien a mamičiek. Hlavnou cieľovou skupinou čitateliek sú ženy – matky, ženy pripravujúce sa na materstvo, ako aj ich rodinní príslušníci.

„Časopis Mama a ja s rozsahom 96 a viac strán má v Česku vlastnú redakciu. Vydavateľstvo Orbis IN tu vytvorilo vlastnú pobočku. Kvalita, grafický dizajn a základné know-how titulu je totožné, česká redakcia bude zostavovať a dopĺňať každé číslo podľa vlastných potrieb. Ceny inzercie sú vysoko konkurenčné v porovnaní s cenou inzercie dvoch najväčších českých rivalov Betynka a Maminka. Cenníková cena jednej strany farebnej inzercie je 90 tisíc Kč bez DPH. Cena časopisu ho naopak oproti dvom spomínaným konkurentom radí do prémiovej kategórie v tomto segmente,“ uviedla pre Stratégie Eliška Pravdová z vydavateľstva Orbis IN. Prvé číslo mesačníka Máma a já vyšlo v náklade 40 tisíc kusov.

Zdroj: Vladislav Doktor, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. máj 2024 00:48