Agentúr bude pre klienta BILLA Slovensko okrem public relations poskytovať aj poradenstvo v oblasti spoločenskej zodpovednosti a bude zodpovedná za prípravu časopisu Kulinarium.
Ako informoval reťazec, v roku 2016 sú jeho prioritami zvyšovanie spokojnosti zákazníkov, zvýšenie znalosti a obľúbenosti privátnych značiek a tiež rozvoj Billa Bonus Club-u.
„Koncept značky BILLA je jedinečný – bohatý sortiment výrobkov, dostupné ceny a kvalitné privátne značky, ktoré sú prevažne slovenského pôvodu. BILLA chce byť otvorenejšia, a teda zintenzívni komunikáciu nielen smerom k zákazníkom či dodávateľom, ale tiež smerom k médiám,“ povedala Denisa Pernicová, marketingová riaditeľka BILLA Slovensko.
„Veľmi si vážime, že si BILLA Slovensko vybrala práve PR.Konektor. Chceme posilniť komunikáciu klienta s médiami a verejnosťou, rozvinúť CSR, ako aj pomôcť k úspechu jedinečného časopisu Kulinarium,“ dodáva Filip Švaňa, managing director agentúry PR.Konektor.
BILLA predtým spolupracovala s agentúrou Grape PR.
Zdroj: rm