StoryEditor

Nová pizzová príchuť Fernetu bola vymyslená. Išlo o internetový prank

12.04.2016, 15:24
Nová príchuť má pomôcť spropagovať nový komunikačný koncept značky. Takto ľudí nachytali.

Na mestských citylightoch sme mohli v posledných dňoch vidieť reklamu na novú príchuť Fernet Stock Pizza. Nová príchuť bola vymyslená a slúžiť mala "iba" na odpromovanie ostatných príchutí - Citrus a Cranberry a tiež predstaviť nový komunikačný koncept, pre ktorý sa značka rozhodla. Kampaň, ktorá sa včera odhalila, je zameraná na mladých vo veku od 18 - 30 rokov.

Za nápadom stojí agentúra Core4/tell it online, ktorá pripravila aj stránku www.pranksters.sk, na ktorej nájdete úvodný video prank (žartík) o tom, ako ľudí nachytali na novú pizzovú príchuť. Vo videu hrajú Pranksteri Marcel Citrus a Ema Cranberry, ktorí pripravujú nachytávky. Konkrétne ľudí nachytávajú na štamperlík rozmixovanej pizze, čierneho čaju, syra, čili papričky a ryby. Takto pripravený nápoj ponúkajú okoloidúcim ako nový Fernet Stock Pizza. Po ochutnaní by mali ľudia oceniť príjemnú chuť predošlých príchutí Fernet Stocku - brusníc a citrusu.  

Ide o začiatok novej komunikčnej stratégie značky fernet Citrus a Cranberry s cieľom omladiť značku u svojej cieľovej skupiny. Tá konzumuje na internete okrem iného najmä internetové pranky.

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. máj 2024 00:50