Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
10.08.2016, 09:04

Piano bude využívať aj prestížny The Economist

Pôvodom slovenská firma má za sebou ďalšiu úspešnú zahraničnú akvizíciu.

Prestížny anglický týždenník The Economist rozšíril rady užívateľov platobného systému Piano Composer. Composer je súčasťou sady produktov Piano, ktorý umožňuje mediálnym spoločnostiam optimalizovať svoje digitálne podnikanie.

„Piano platforma nám ponúka konfigurovateľný spôsob, ako implementovať osobný odber správ našim čitateľom bez nutnosti kódovať,“ povedal šéf technológií The Economist Mark Brincat.

„Ľahkosť, s akou sme schopní testovať rôzne správy na základe spätnej väzby správania, geografickej polohy a desiatok ďalších premenných zaisťuje zvýšenú flexibilitu v našej schopnosti zapojiť svoje publikum, dodáva Brincat.

Kedysi národný paywall

Piano Media je pôvodom slovenská firma, vydavateľom poskytuje know-how na spoplatenie internetového obsahu. Firma vznikla na jar 2011 ako projekt online reklamnej spoločnosti Etarget a mediálnej konzultačnej firmy NextBig. V roku 2011 do firmy vstúpil Monogram Ventures a v roku 2012 fond, ktorý riadi 3TS Capital Partners.

Medzi top klientov Piana patria okrem The Economist aj NBC Universal, Hearst Bonnier, The EW Scripps Company či Postmedia Network. Na Slovensku využíva platobný systém Piano denník SME, časopis Týždeň, Korzár, Kinocola, PC Revue, archív TV JOJ, The Slovak Spectator či portál MeeToo.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.