Televízne stanice - sledoval(a) včeraMEDIAN SK, MML-TGI, 1.+2./2016
StoryEditor

Televíziu sleduje denne takmer 4 milióny divákov. Vyplýva to z najnovšieho prieskumu

23.08.2016, 16:46
Autor:
hrnhrn
Median SK zverejnil výsledky najnovšieho prieskumu sledovanosti televíznych staníc.

Celková sledovanosť všetkých televízií v parametri "sledoval(a) včera" je 85 %. Televíziu v prvom a druhom kvartáli sledovalo takmer 4 milióny divákov. Vyplýva to z najnovšieho národného prieskumu MML-TGI spoločnosti MEDIAN SK.

Najvyššie percento sledovanosti dosiahla televízia Markíza. Trhového lídra sleduje až 51 percent divákov. Sledovanosť na úrovni 33 % zaznamenala TV Joj, verejnoprávna Jednotka dosiahla 26 % sledovanosť.

Oproti minulej vlne prieskumu, ktorá skúmala sledovanosť televízií v štvrtom kvartáli minulého roka a prvom kvartáli tohto roka, nastali len mierne zmeny. V dennej sledovanosti sa Markíza prepadla o dve percentá, sledovanosť TV JOJ a Jednotky sa, naopak, zvýšila o jedno percento.

Ďalšou najsledovanejšou televíziou v prvom a druhom kvartáli tohto roka bola spravodajská TA3 so 6,8 %. Za ňou nasledovali stanice TV Doma (4,8 %), Dvojka (4,2 %), Plus (3,7 %), ČT1 (3,7 %), TV Dajto (3,5 %) a desiatku najsledovanejších televíznych staníc uzatvára česká Prima (2,6 %).

Televízne stanice - sledoval(a) včera MEDIAN SK, MML-TGI, 1.+2./2016

Čo sa týka televíznych skupín, najsledovanejšou je Markíza Group so svojimi stanicami Markíza, Doma a Dajto. V parametri "sledoval (a) včera" dosiahla skupina 54 % sledovanosť. Oproti minulej vlne, ktorá skúmala sledovanosť v štvrtom kvartáli minulého roka a prvom kvartáli tohto roka, zaznamenala Markíza Group mierny pokles sledovanosti.

Televízna skupina Joj Group dosiahla so svojimi stanicami Joj, Plus, Wau a RiK sledovanosť 35 %. Slovenská televízia (RTVS) s kanálmi Jednotka a Dvojka dosiahla sledovanosť 27 %.

Podiel na trhu slovenských televíznych staníc je nasledujúce: na prvom mieste sa umiestnila s 39 % TV Markíza. TV Joj dosiahla 22 % a Jednotka RTVS 17 %. Zvyšné TV stanice kontrolovali spolu 22 % trhu.

Televízne stanice včera - podiel na trhu MEDIAN SK, MML-TGI, 1.+2./2016

Národného prieskumu MML-TGI spoločnosti MEDIAN SK sa zúčastnilo 4466 respondentov vo veku od 14 do 79 rokov. Zber dát prebiehal deklaratívnym spôsobom v termíne od 11. 1. do 26. 6. 2016.

01 - Modified: 2023-08-22 12:02:23 - Feat.: - Title: Najpočúvanejším rádiom na Slovensku je stále Rádio Expres 02 - Modified: 2023-07-06 13:11:39 - Feat.: - Title: Slovensku stále vládne hokej, najúspešnejšie kampane má Kaufland 03 - Modified: 2022-04-21 18:15:02 - Feat.: - Title: Najpočúvanejším rádiom je stále Expres. Má aj najväčší podiel na trhu 04 - Modified: 2022-02-28 10:13:10 - Feat.: - Title: Najpočúvanejším rádiom je naďalej Expres, má aj najväčší podiel na trhu 05 - Modified: 2022-02-01 13:31:09 - Feat.: - Title: Markíza, Expres a Nový Čas sú naďalej najpopulárnejšie slovenské médiá
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 04:16