Aj počas predĺženého víkendu skupina Markíza nedokázala jednoznačne obhájiť svoju líderskú pozíciu. I keď v piatok bola v celodenných podieloch jednotkou - získala 25,5 percentný podiel na trhu, JOJ Group mala 22,8 percenta.
V sobotu skupinu Markíza od celodenného víťazstva delilo len 2,4 bodov - Markíza dosiahla v celodennom podieli 21,1 percenta, JOJ Group 23,5 percenta.
V nedeľu boli celodenné výkony obidvoch staníc takmer vyrovnané, skupina Markíza získala 22,1 percenta, JOJ Group 22,3 percenta.
V piatok si Markíza získala divácku pozornosť rozprávkou Kráska a zviera, ktorá pre ňu získala 6,8 percentnú sledovanosť a 19 percentný podiel. Krúdovci vysielaní na konkurenčnej JOJke mali 6,6 percentnú sledovanosť a 17,7 trhový share. Markíza má problém aj s ratingami hlavných správ, na ktoré zatiaľ úspešne od nového roka útočí JOJ-ka.
Celkovo od nového roka má skupina Markíza nižšie ratingy v prime time. Celková nižšia sledovanosť sa premieta aj v celodenných podieloch. V úvode minulého týždňa sa lídrom v celodenných podieloch niekoľkokrát stala skupina JOJ Group. Lepší prime time mala v niektorých prípadoch dokonca aj verejnoprávna Jednotka. Za kolísavé výkony stanice môže niekoľko dôvodov: odchod z terestriálu, programová štruktúra a aj prebiehajúce prázdniny.