StoryEditorHodnotenie Stratégií: Hodnotenie ovládla kampaň Tajomstvo pravého kávičkára
26.09.2018, 12:00
Hodnotenie Stratégií: Hodnotenie ovládla kampaň Tajomstvo pravého kávičkára:
Reklama
Kliknutím na šípku pokračujte v prezeraní galérie
1/5Youtube
2/5Kategória: Print
Klient: Prvá stavebná sporiteľňa
Agentúra: Respect APP
Pozitívne ohlasy na nové logo inšpirovali Prvú stavebnú sporiteľňu s agentúrou Respect APP na pohrávanie sa s logom v rôznych situáciách. Impulz na širšie využitie loga prišiel zo strany agentúry a tak sa z prvotného vizuálu s balónikom vyvinuli jednoduché a čisté grafiky s krátkymi headlinami, ktoré zrozumiteľne prepájajú spoločnosť s účelom komunikovaného produktu. Prvé tri vizuály s balónikom, lampou a valčekom sa objavili na rôznych imidžových plochách. Ďalšia kampaň cielená na ľudí, ktorí plánujú rekonštrukciu mala štyri podoby: Veľká prerábka, malé splátky; Vysoká strecha, nízke splátky; S naším úverom máte vymaľované a S naším úverom zmeníte pohľad na svet. Vizuály demonštrovali ponuku PSS, že práve u nich nájdu ľudia výhodné úvery s nízkymi splátkami či už chcú premaľovať alebo snívajú o dome s vysokou strechou.PSS
3/5PSS
4/5Petit Press
5/5Petit Press