StoryEditorAko značky komunikovali minulý rok? Vybrali sme to najlepšie zo slovenských kampaní
27.12.2018, 09:18
Ako značky komunikovali minulý rok? Vybrali sme to najlepšie zo slovenských kampaní:
Reklama
Kliknutím na šípku pokračujte v prezeraní galérie
1/3archív firiem
2/3Respect APP prihlásila vizuály pre PSS- tradičným poskytovateľom úverov na bývanie. Claim značky je “meníme bývanie na domov”. Variácie loga PSS ilustrujú rôzne životné situácie v domácnosti. Od detských hier cez zariaďovanie až po rekonštrukciu. Jednoduchým vizuálnym spôsobom v rámci loga v imidžovej kampani vyjadruje agentúra práve tento prisľúb značky.archív
3/3Kategória: Print
Klient: Prvá stavebná sporiteľňa
Agentúra: Respect APP
Pozitívne ohlasy na nové logo inšpirovali Prvú stavebnú sporiteľňu s agentúrou Respect APP na pohrávanie sa s logom v rôznych situáciách. Impulz na širšie využitie loga prišiel zo strany agentúry a tak sa z prvotného vizuálu s balónikom vyvinuli jednoduché a čisté grafiky s krátkymi headlinami, ktoré zrozumiteľne prepájajú spoločnosť s účelom komunikovaného produktu. Prvé tri vizuály s balónikom, lampou a valčekom sa objavili na rôznych imidžových plochách. Ďalšia kampaň cielená na ľudí, ktorí plánujú rekonštrukciu mala štyri podoby: Veľká prerábka, malé splátky; Vysoká strecha, nízke splátky; S naším úverom máte vymaľované a S naším úverom zmeníte pohľad na svet. Vizuály demonštrovali ponuku PSS, že práve u nich nájdu ľudia výhodné úvery s nízkymi splátkami či už chcú premaľovať alebo snívajú o dome s vysokou strechou.PSS