StoryEditorNajkreatívnejšie reklamy, ktoré rezonovali na Cannes Lions 2018
14.06.2019, 10:50
Najkreatívnejšie reklamy, ktoré rezonovali na Cannes Lions 2018:
Reklama
Kliknutím na šípku pokračujte v prezeraní galérie
1/5Palau Pledge
2/5“Blink to Speak” je “očný jazyk” vytvorený agentúrou TBWA/India pre NeuroGen Brain & Spine Institute a neziskovú organizáciu Asha Ek Hope. Projekt pomáha paralyzovaným pacientom komunikovať pomocou očí. Nosným bodom projektu bola kniha slúžiaca ako návod na „očný jazyk“, ktorá je dostupná ako e-book a okrem toho bolo vytvorených 10 000 jej výtlačkov. Pomocou výtlačkov boli pre paralyzovaných pacientov a aj pre ich ošetrovateľov pripravované workshopy, na ktorých bol odprezentovaný systém, ako správne na základe špeciálne vytvorenej očnej abecedy komunikovať. Päťdesiatimi jednoduchými pohybmi očí dokáže pacient vyjadriť svoje základné potreby a tak mu jeho okolie dokáže porozumieť. Nový "jazyk" považujú odborníci za prelomový, pretože prináša možnosť získania spätnej väzby od pacienta, od ktorého ju doteraz nedostali.NeuroGen
3/5Industry Grand Prix na tohtoročnom Cannes putovalo do agentúry Ogilvy Chicago za kampaň First Steps. Ide o printovú reklamu, ktorej copywriting vyhral Grand Prix. Text na vizuáloch popisuje začiatky významných osobností ako Muhammad Ali, Abraham Lincoln alebo Ernest Hemingway. Kampaň bola pripravená pre spoločnosť KIWI.archív
4/5Ads of the world
5/5Ads of the world