Premenovanie z Alfa Bio na New Originals (SK) zdôrazňuje príslušnosť k holdingu The New Originals Company a podčiarkuje jednotnú identitu a záväzok pod spoločnou firemnou značkou. Hoci názov spoločnosti sa mení, jej poslanie prinášať kvalitné, prirodzené potraviny a zachovať si rodinné hodnoty ostávajú nemenné. New Originals (SK) zároveň pokračuje v úspešnej expanzii na ďalšie európske trhy. Ako spoločnosť so slovenskými koreňmi, New Originals (SK) bude aj naďalej stavať na osvedčenej kombinácii lokálneho podnikania a neustálej inovácie.
„Odkedy môj otec Ján Lunter uvaril prvé tofu, neustále sme sa sústreďovali na vývoj, inovácie a udržateľný rast. Expanzia na ďalšie trhy je dôležitým krokom v ďalšom rozvoji našej spoločnosti a pokračovaním nášho dlhodobého úspešného príbehu,“ hovorí Juraj Lunter, Chief Manufacturing Officer spoločnosti New Originals Company.Zmena názvu spoločnosti Alfa Bio je čisto formálna záležitosť a nemá žiadny vplyv na právnu štruktúru ani produktové portfólio. „Ako súčasť The New Originals Company bude New Originals (SK) aj naďalej poskytovať výnimočné produkty a služby našim zákazníkom a partnerom. Tešíme sa na pokračovanie a rozvoj úspešnej spolupráce so všetkými na tomto sľubnom a rastúcom trhu,“ uvádza Matthias Krön, CEO New OriginalsCompany.
Záväzok obľúbenej a etablovanej značky LUNTER prinášať kvalitné produkty ostáva aj po zmene názvu spoločnosti nezmenený. Už viac ako 30 rokov sa LUNTER špecializuje na výrobu kvalitného tofu z čistých surovín, tradičnými výrobnými postupmi a bez zbytočných prísad. Chladené nátierky LUNTER v mnohých príchutiach sú tiež veľmi obľúbené a prinášajú nové možnosti v rastlinnej strave.
Značka si naďalej kladie za cieľ priblížiť rastlinnú stravu širokému publiku – či už ide o dlhoročných fanúšikov tofu, kulinárskych objaviteľov, alebo ľudí hľadajúcich zdravé alternatívy. Tento prístup výrazne prispieva k dlhodobému úspechu značky – LUNTER je vedúcou značkou tofu na Slovensku a v Českej republike*.Začiatky značky LUNTER sú spojené s Banskou Bystricou, kde jej zakladateľ Ján Lunter začal s experimentami s tofu v malej pivnici dávno predtým, ako sa rastlinná strava stala mainstreamom. Jeho víziou bolo, aby sa tofu stalo základnou potravinou pre všetkých, nielen pre vegetariánov. Dnes túto priekopnícku víziu značka posúva ešte ďalej, spájajúc inováciu so záväzkom k pôvodným hodnotám.
Predstavuje nový dizajnAj po zmene názvu spoločnosti bude New Originals (SK) naďalej rozvíjať značku LUNTER a do novej etapy vstupuje so sviežou, modernou vizuálnou identitou. Od 1. apríla 2025 sa tofu LUNTER objaví na pultoch v novom, zákaznícky prívetivom balení, ktoré zlepší prehľadnosť produktového radu a inšpiruje k domácemu vareniu.
Nový dizajn prináša značke a jej produktom aj ďalšie benefity – ponúka zákazníkom jednoduchšiu orientáciu medzi výrobkami, keď hľadajú ten pravý pre svoje potreby. Vďaka novej farebnej koncepcii a dizajnovým prvkom sa značka vizuálne odlišuje od „zelených“ dizajnov typických pre rastlinné produkty.