StoryEditor

Publicis Groupe oslavuje sto rokov. Svoju históriu oživuje filmom vytvoreným pomocou AI

05.12.2025, 11:57
Autor:
redred

Publicis Groupe pri príležitosti stého výročia oživuje svoju bohatú históriu pôsobivým vianočným filmom, ktorý spája živú akciu a vlastné AI technológie do jedinečného kreatívneho celku. Štvrtinu filmu tvoria živé zábery, zvyšná časť vznikla pomocou umelej inteligencie na základe fotografií, filmov a dokumentov z archívov spoločnosti.

Od svojich začiatkov v roku 1926 ako kreatívna dielňa v Montmartre, cez medzinárodnú expanziu, inovácie v oblasti analýzy údajov a technológií, až po svoju súčasnú pozíciu vedúcej holdingovej spoločnosti v odvetví, prešla Publicis Groupe za svoju 100-ročnú históriu viacerými zásadnými zmenami.

Jedna vec však zostala nezmenená: každoročné vianočné prianie.

Za tohtoročným prianím, ktoré zároveň uvádza spoločnosť do svojho druhého storočia existencie, stojí Publicis Conseil, agentúra založená Marcelom Bleusteinom Blanchetom.

Tohtoročné želanie spája živú akciu, skutočných hercov a AI technológie, ktoré pochádzajú z vlastných platforiem a nástrojov skupiny. Vianočné želanie rozpráva príbeh o priekopníckom duchu, nekonečnej inovácii a odolnosti, ktoré nám umožnili prežiť vojny, požiare, hospodárske krízy, technologické revolúcie a aj globálnu pandémiu. Aj vďaka nim je po sto rokoch Publicis Groupe v pozícii, v ktorej môže aj naďalej napredovať a pretvárať celé odvetvie.

Príbeh leva, ktorý sa nikdy nevzdáva

Exkluzívny dokument o 100 rokoch existecie spoločnosti Publicis s Elizabeth Badinter, Mauricom Lévym a Arthurom Sadounom:

Arthur Sadoun, generálny riaditeľ Publicis Groupe, povedal: „Rok 2026 bude pre nás veľmi výnimočný, pretože uzavrieme naše prvé storočie. Storočie, počas ktorého sme premenili malú agenúru z Montmartru v najväčšiu holdingovú spoločnosť v odbore.“

Storočie, počas ktorého Groupe trikrát vstal z popola – niekedy doslova – a veľakrát sa transformoval.

Rok 2026 bude tiež znamenať vstup do nášho druhého storočia, ktorého začiatok bude definovaný rozvojom umelej inteligencie. Tento film je ľudskou, historickou a technologickou výpravou, ktorá spojuje naše najlepšie kreatívne mysle s našimi jedinečnými schopnosťami v oblasti AI a kreatívnej tvorby. Výsledok odráža naše základné presvedčenie: “budúcnosťou AI sú naši ľudia”.

O filme “A Lion Never Gives Up”:

Unikátny ‘hybridný‘ projekt

Film “A Lion Never Gives Up” kombinuje živé zábery, 2D a 3D obrazové spracovanie s pomocou generatívnej umelej inteligencie (GenAI) a rekonštruuje scény z našej minulosti, čím znižuje náklady a rekonštrukciu scén a otvára nové kreatívne možnosti.

Štvrtinu filmu tvoria živé zábery, zvyšná časť vznikla pomocou umelej inteligencie na základe fotografií, filmov a dokumentov z našich archívov.

Ohromné množstvo vizuálnych materiálov

Umelci a archivári AI spravovali, zbierali a katalogizovali približne 4 500 reálnych obrázkov pre 150 jednotlivých záberov potrebných pre projekt tejto veľkosti, ktoré boli doplnené obrázkami generovanými umelou inteligenciou.

Pretvorený proces editovania

V tradičnom procese sa po dokončení editovacej fáze všetko uzamkne. V tomto prípade však všetko zostalo otvorené tak, aby každý záber bolo možné rekonštruovať od začiatku.

Vizitka kampane:

Publicis Conseil
Global CEO/CCO Leo – CEO/CCO Publicis Conseil – CCO Publicis Groupe France: Marco Venturelli
Agathe Bousquet – Présidente Publicis Groupe France et Présidente de Publicis Conseil
Alexis Ben Behe – Directeur de Création Executif/Executive Creative Director
Maud Robaglia – Directrice de Création/Creation Director
Gurvan Prioul – Creative & UX Design Director/Directeur Créatif et UX Design
Hamza Ben Maadoum – Directeur Artistique Junior

Production: Prodigious Paris
CEO Prodigious: Christopher Thiery
MD Prodigious: Caroline Petruccelli
Producteur Exécutif: Yann Dubois
Post producteur: Cédric Herbet
VFX creative Director: Nico VogelDOP: Nicolas LOIR
Chef opérateur son cinéma: Damien PERROLAZ
Directrice de production: Marie Caron
Son: Prodigious
Producteur son: Martin Sumeire
Mix, sound design: KOUZ

Le documentaire “L‘avenir est l‘affaire de Publicis »
Réalisation Stanislas Valroff
Production: Eddy Story
Tourné au Studio XR Prodigious

01 - Modified: 2025-02-21 10:47:41 - Feat.: - Title: Obľúbená značka sušienok sa spája s národným športom. Zoberie vás na Majstrovstvá sveta 02 - Modified: 2024-07-15 07:39:27 - Feat.: - Title: Asociácia mediálnych agentúr oznámila zmeny vo svojom vedení a privítala nového člena 03 - Modified: 2024-04-16 12:53:20 - Feat.: - Title: Trendy v digitále: Všetci spomínajú AI, ale trh ovplyvnili aj nižšie budgety 04 - Modified: 2023-10-03 12:55:15 - Feat.: - Title: IKEA spúšťa novú brandovú kampaň „Buďte láske bližšie“
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 16:50