Od svojich začiatkov v roku 1926 ako kreatívna dielňa v Montmartre, cez medzinárodnú expanziu, inovácie v oblasti analýzy údajov a technológií, až po svoju súčasnú pozíciu vedúcej holdingovej spoločnosti v odvetví, prešla Publicis Groupe za svoju 100-ročnú históriu viacerými zásadnými zmenami.
Jedna vec však zostala nezmenená: každoročné vianočné prianie.
Za tohtoročným prianím, ktoré zároveň uvádza spoločnosť do svojho druhého storočia existencie, stojí Publicis Conseil, agentúra založená Marcelom Bleusteinom Blanchetom.
Tohtoročné želanie spája živú akciu, skutočných hercov a AI technológie, ktoré pochádzajú z vlastných platforiem a nástrojov skupiny. Vianočné želanie rozpráva príbeh o priekopníckom duchu, nekonečnej inovácii a odolnosti, ktoré nám umožnili prežiť vojny, požiare, hospodárske krízy, technologické revolúcie a aj globálnu pandémiu. Aj vďaka nim je po sto rokoch Publicis Groupe v pozícii, v ktorej môže aj naďalej napredovať a pretvárať celé odvetvie.
Príbeh leva, ktorý sa nikdy nevzdáva
Exkluzívny dokument o 100 rokoch existecie spoločnosti Publicis s Elizabeth Badinter, Mauricom Lévym a Arthurom Sadounom:
Arthur Sadoun, generálny riaditeľ Publicis Groupe, povedal: „Rok 2026 bude pre nás veľmi výnimočný, pretože uzavrieme naše prvé storočie. Storočie, počas ktorého sme premenili malú agenúru z Montmartru v najväčšiu holdingovú spoločnosť v odbore.“
Storočie, počas ktorého Groupe trikrát vstal z popola – niekedy doslova – a veľakrát sa transformoval.
Rok 2026 bude tiež znamenať vstup do nášho druhého storočia, ktorého začiatok bude definovaný rozvojom umelej inteligencie. Tento film je ľudskou, historickou a technologickou výpravou, ktorá spojuje naše najlepšie kreatívne mysle s našimi jedinečnými schopnosťami v oblasti AI a kreatívnej tvorby. Výsledok odráža naše základné presvedčenie: “budúcnosťou AI sú naši ľudia”.
O filme “A Lion Never Gives Up”:
Unikátny ‘hybridný‘ projekt
Film “A Lion Never Gives Up” kombinuje živé zábery, 2D a 3D obrazové spracovanie s pomocou generatívnej umelej inteligencie (GenAI) a rekonštruuje scény z našej minulosti, čím znižuje náklady a rekonštrukciu scén a otvára nové kreatívne možnosti.
Štvrtinu filmu tvoria živé zábery, zvyšná časť vznikla pomocou umelej inteligencie na základe fotografií, filmov a dokumentov z našich archívov.
Ohromné množstvo vizuálnych materiálov
Umelci a archivári AI spravovali, zbierali a katalogizovali približne 4 500 reálnych obrázkov pre 150 jednotlivých záberov potrebných pre projekt tejto veľkosti, ktoré boli doplnené obrázkami generovanými umelou inteligenciou.
Pretvorený proces editovania
V tradičnom procese sa po dokončení editovacej fáze všetko uzamkne. V tomto prípade však všetko zostalo otvorené tak, aby každý záber bolo možné rekonštruovať od začiatku.
Vizitka kampane:
Publicis Conseil
Global CEO/CCO Leo – CEO/CCO Publicis Conseil – CCO Publicis Groupe France: Marco Venturelli
Agathe Bousquet – Présidente Publicis Groupe France et Présidente de Publicis Conseil
Alexis Ben Behe – Directeur de Création Executif/Executive Creative Director
Maud Robaglia – Directrice de Création/Creation Director
Gurvan Prioul – Creative & UX Design Director/Directeur Créatif et UX Design
Hamza Ben Maadoum – Directeur Artistique Junior
Production: Prodigious Paris
CEO Prodigious: Christopher Thiery
MD Prodigious: Caroline Petruccelli
Producteur Exécutif: Yann Dubois
Post producteur: Cédric Herbet
VFX creative Director: Nico VogelDOP: Nicolas LOIR
Chef opérateur son cinéma: Damien PERROLAZ
Directrice de production: Marie Caron
Son: Prodigious
Producteur son: Martin Sumeire
Mix, sound design: KOUZ
Le documentaire “L‘avenir est l‘affaire de Publicis »
Réalisation Stanislas Valroff
Production: Eddy Story
Tourné au Studio XR Prodigious

