StoryEditor

Budiš pre UNICEF

22.03.2009, 23:00

V mesiacoch apríl, máj a jún 2009 Budiš prispeje z každej predanej fľaše perlivej a jemne perlivej minerálnej vody Budiš v 1,5 balení, označenej symbolom kampane „1 fľaša = voda pre 2 deti v Afrike“ a logom UNICEF na projekt v Guinea Bissau.

Zabezpečiť trvalý prístup k čistej pitnej vode rodinám v Guinea Bissau a prispieť k zníženiu detskej úmrtnosti pomôže aj minerálna voda Budiš, ktorá podporí projekt UNICEF zameraný na rozvoj raného detstva a zdravého štartu do života u detí v Guinea Bissau.

Spolupráca s Budiš umožní UNICEF inštalovať osem veľkokapacitných zásobníkov na zachytávanie čistej dažďovej vody a rekonštrukciu pätnástich rodinných studní vo vidieckych oblastiach v Guinei Bissau. Budiš kompletne pokryje nákup materiálov, logistiku a dopravu, animátorov, monitoring prác, administratívne a ďalšie náklady potrebné na výstavbu, inštaláciu a rekonštrukciu ôsmych veľkokapacitných zásobníkov na dažďovú vodu a pätnástich rodinných studní.

Cieľom projektu, ktorý Budiš podporí, je zabezpečiť prístup k trvalému zdroju pitnej vody vo vidieckych oblastiach Guinea Bissau a tiež zvýšiť povedomie a záujem domácností o sanitačné zariadenia a o správne hygienické návyky.

Viac ako 40 percent obyvateľov Guinea Bissau nemá trvalý prístup k čistej pitnej vode. Situácia je vážna najmä na vidieku, kde v niektorých regiónoch prekračuje počet ľudí bez prístupu k nezávadnej vode až 52 percent populácie, čo sa odráža aj na zdraví obyvateľov, najmä detí. Pitie nekvalitnej vody so sebou prináša vážne hnačkové či črevné ochorenia, súvisí s cholerou a ďalšími chorobami a jasne reflektuje prípady úmrtí detí do päť rokov. Republike Guinea Bissau pritom patrí piata priečka v úmrtnosti detí do päť rokov spomedzi všetkých krajín sveta .

Podpora značky Budiš pri realizácii projektu UNICEF v Guinea Bissau pomôže výrazne znížiť následky, ktoré so sebou prináša zlá kvalita vody, slabá sanitácia a nedostatočná hygiena, najmä u žien a dievčat. „Značka Budiš dlhodobo „s chuťou pomáha“ – je to tradícia našej firemnej a značkovej filantropie. Sila a výnimočnosť domácej značky nám umožňuje aj cezhraničnú pomoc, a to prostredníctvom spolupráce a s garanciou silného a dôveryhodného partnera, akým UNICEF nepochybne je. Dobre pripravený konkrétny projekt a značke Budiš najprirodzenejšia forma pomoci – voda, sú zárukou toho, že pomoc príde adresátom, ktorí sú na ňu najviac odkázaní – deťom. Je pre nás veľkou výzvou spolupracovať s organizáciou UNICEF a verím, že spoluprácou so značkou Budiš získal UNICEF rovnako silného partnera,“ povedal Ing. Patrik Purgiňa, marketingový riaditeľ, Budiš.

Projekty UNICEF v Guinea Bissau v oblasti pitnej vody, sanitácie a hygieny realizuje UNICEF od roku 2002 v rámci programu zdravia a výživy. 

Aktuálny projekt je podporený kampaňou z dielne agentúry MUW Saatchi & Saatchi.

TV spot kampane Budiš pre UNICEF

 

Vizitka kampane:

Creative Director: Rasťo Michalik

Copywriter: Jozef Chmel

Art Director: Alexis Blanco

Režisér: Tomáš Závarský

Fotograf: Alex Hajdu

Produkcia: Hitchhiker Films

V miestach predaja bude projekt komunikovaný aj formou špeciálnych stojanov Budiš a tiež plagátov, resp. obrandovaných ostrovčekov. TESCO Stores SR je hlavným obchodným partnerom kampane, avšak minerálne vody Budiš so špeciálnou etiketou budú dostupné aj v sieťach LIDL, Billa, Carrefour ...

Kúpou 1,5 l Budiš perlivej a jemne perlivej minerálnej vody s takouto špeciálnou etiketou podporí projekt každý spotrebiteľ.

Zdroj: UNICEF

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. december 2025 21:44