Už tradične si diváci mohli vo vianočnom vydaní nájsť program viac než 90 staníc na celé sviatky až do nového roka. „Niekoľko týždňov dopredu dostávame od verných čitateľov otázku, kedy bude vianočná Eurotelevízia v predaji. Teší nás, že sa takto stávame súčasťou vianočných tradícií mnohých slovenských rodín. Každoročné prvenstvo v predaji nás posúva vpred a nabudí do ďalšej práce,“ dodal marketingový riaditeľ vydavateľstva Mafra Slovakia Ivan Netík.
Eurotelevízia však nie je jediným úspešným programovým magazínom vydavateľstva Mafra Slovakia. Svoju obľubu u slovenských divákov si získal aj dvojtýždenník TVMax, ktorý rovnako háji v predajnosti prvé miesto. Mafra Slovakia okrem iných titulov vydáva aj denník Hospodárske noviny, týždenníky Téma, Rytmus života či mesačníky Stratégie, Evita a Čarovné Slovensko. Do jeho portfólia patrí viac ako 50 tlačených titulov, okrem toho prevádzkuje niekoľko webových stránok vrátane www.hnonline.sk, www.svetevity.sk a www.brainee.sk.