Najpredávanejším týždenníkom sa v decembri 2022 sa stal časopis Eurotelevízia patriaci do portfólia vydavateľstva MAFRA Slovakia.
Na pozíciu jednotky medzi týždenníkmi sa Eurotelevízia vrátila po roku, keď sa jej rovnaký úspech podarilo dosiahnuť aj v decembri 2021. Od konca roku 2018 vychádza tento týždenník vo vydavateľskej skupine MAFRA Slovakia. „Eurotelevízia je náš silný brand, ktorý je s veľkým odstupom lídrom medzi programovými týždenníkmi,“ hovorí Ivan Netík, riaditeľ marketingu vydavateľstva. „Sme vďační našim čitateľom, že ocenili úsilie, s akým celá redakcia pripravuje obsah Eurotelevízie. Veríme, že najstarší televízny magazín na Slovensku bude pre nich aj naďalej každý týždeň príjemným a užitočným spoločníkom. Každý týždeň sa snažíme priniesť tie najzaujímavejšie informácia zo zákulisia slovenských televízii, seriálov a filmov,“ povedala šéfredaktorka Eurotelevízie Teresa Moroňová.
Magazín Stratégie patrí do portfólia vydavateľstva MAFRA Slovakia.