ová kampaň Fun radia ”Moderátor v zácviku”.
StoryEditor

Novou moderátorskou posilou Fun rádia je známy influencer a youtuber Expl0ited

29.04.2024, 11:44
Autor:
redred

Peter Altof sa ako „Moderátor v zácviku“ predstavil verejnosti v podvečernom vysielaní Najväčších nových hitov a aj v článkoch a krátkych videách na sociálnych sieťach viacerých slovenských médií.

Novou moderátorskou posilou Fun rádia je známy influencer a youtuber Peter „Expl0ited“ Altof. Ako „Moderátor v zácviku“ sa predstavil verejnosti v podvečernom vysielaní Najväčších nových hitov a aj v článkoch a krátkych videách na sociálnych sieťach viacerých slovenských médií.

image

Nová kampaň Fun radia "Moderátor v zácviku".

Poslucháči mohli v priebehu niekoľkých dní sledovať jeho trápenie v tmavej dodávke, počas ktorého sa mu do hlavy pomocou nenápadného slúchadla dostali známi moderátori - Matej „Sajfa“ Cifra, Milan „Junior“ Zimnýkoval s Marcelom Forgáčom aj Andrea „Ajka“ Imrichová. Pozorovali, ako sa Expl0 snaží vypnúť svoje racionálne JA a bez frflania plní zábavné i náročné zadania od kolegov, ktorí si ho prišli poriadne vychutnať.

Známy „krst ohňom“

Fun rádio sa verejnosti netají svojimi náročnými skúškami, ktorými si musí prejsť každý začínajúci moderátor. S touto myšlienkou pracovala aj PR agentúra DIVINO, ktorá na tvorbe kampane spolupracovala.

„Moderátora v zácviku“ posadili do tmavej dodávky a vyslali ho do ulíc, priamo medzi ľudí. Jeho cieľom bolo viesť zmysluplné rozhovory s jeho budúcimi poslucháčmi. Aby to však Expl0 nemal také jednoduché, do ucha mu vložili malé slúchadlo, cez ktoré dostával pokyny. „Využili sme pritom naše nové, plne funkčné pojazdné vysielacie štúdio. Z dodávky budeme aj v budúcnosti realizovať vysielania. Chceme byť stále bližšie k našim poslucháčom,“ ozrejmuje programový riaditeľ Fun rádia Marek Mikúšek.

image

Nová kampaň Fun radia "Moderátor v zácviku".

Mladú posilu moderátorské hviezdy vôbec nešetrili. Junior a Marcel ho prinútili ponúknuť zápasníkovi naolejovanie chrbta, Ajka mu prikázala nasimulovať odpadnutie či vyzliecť si tričko a vďaka Sajfovi sa s respondentom rozprával napríklad o intímnych partiách veľrýb.

„Takmer celý projekt vytvoril interný tím Fun rádia. Do tvorivého procesu sme následne prizvali PR agentúru DIVINO. Hoci sa jednalo o našu prvú spoluprácu, od začiatku sme cítili silný prínos vo forme výbornej znalosti značky aj produktu Fun rádia. Keď nám na jednom z prvých stretnutí predstavili ideu,,Moderátora vzácviku”, všetko do seba rýchlo zapadlo,” hovorí marketingová riaditeľka Fun rádia Lenka Brezovská.

image

Nová kampaň Fun radia "Moderátor v zácviku".

Poriadna výzva no i zábava vlastná Fun rádiu

Za nápadom vložiť budúcemu moderátorovi do ucha slúchadlo s odposluchom stojí Creative Director agentúry DIVINO, Marek Menke. „Pre Fun rádio sme hľadali formu komunikácie, ktorá by v zábavnej forme zaujala nie len Gen Z a mileniálov, ale bola prijatá aj širšou cieľovou skupinou a vernými poslucháčmi. Predstavenie Expla, ako moderátora jednej z najväčších slovenských rádiových staníc bolo aj vzhľadom na jeho doterajšie pôsobenie výzvou. Zároveň sme ho nechceli stavať do pozície hotového moderátora, ktorý prišiel „konkurovať” stáliciam vo vysielaní. Preto sme stavili na osvedčený formát, ktorý bol blízky brand archetypu a USP Funrádia aj Expl0vej youtuberskej minulosti. Presne to boli ingrediencie, z ktorých sme kampaň „Moderátor v zácviku” od začiatku pripravovali,” vysvetľuje Menke. „Základom akcie bola autenticita a zábava vlastná Fun rádiu. Nepotrebovali sme žiaden scenár, všetko sa dialo tu a teraz a my sme si boli istí, že si to moderátori poriadne užijú,” dopĺňa Brezovská.

image

Nová kampaň Fun radia "Moderátor v zácviku".

Celé nakrúcanie trvalo tímu Fun rádia len jeden deň a pár dní na to už médiá a sociálne siete zaplavila správa o novej moderátorskej posile. ,,Dobre nastavenou mediálnou stratégiou sa nám vpriebehu 10 dní podarilo bez boostingu vygenerovať viac ako 1,7 miliónov vzhliadnutí všetkých video formátov,,Moderátora v zácviku”. Samozrejme, vedeli sme, že vtipné videá budú mať najväčšie ohlasy najmä na sociálnych sieťach, pre ktoré bol obsah prioritne určený. Stavili sme aj na synergiu s cieľovou skupinou Startitup, kde sme sledujúcim okrem obsahu na sociálnych sieťach priniesli aj trojdielny video seriál na webe. Média z News and Media Holding naopak využili kratšie video formáty, ktoré fungujú na ich čitateľov efektívnejšie,” dopĺňa marketingová riaditeľka Fun rádia.

Všetky epizódy si môžete pozrieť na funradio.sk

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
30. apríl 2024 09:25