07.09.2018, 18:38

Bekim vs. Sagan. Komu to lepšie šliape?

Čo zmena konceptu priniesla Slovak Telekomu?

Bekim vs. Sagan. Komu to lepšie šliape?

Slovak Telekom zmenil na jar tvár značky. Ako novú tvár si vybral stand-up komika Bekima, ktorý prebral štafetu po Petrovi Saganovi. Dôvodom zmeny bol nový komunikačný koncept a pozicioning značky. Autorom nového komunikačného konceptu s Bekimom „Áno“ je agentúra MUW Saatchi & Saatchi. Jakub Kuvik z agentúry hovorí: "Bekim si musel po zranení povedať „Áno“, aby dnes hýbal rukami a robil prvé kroky aj napriek stanovisku lekárov. Žije plnohodnotný život a možno ešte viac ako mnohí z nás. Bekim svojím postojom myšlienku „Áno“ doslova stelesňuje. Keď sa on dokáže rozhýbať a využívať súčasné možnosti, prečo ostatní nie?"

O zmene konceptu hovorí aj Petra Novotná zo Slovak Telekomu: „Nájsť niečo silné po troch úspešných rokoch s fenoménom ako je Peter Sagan, nebolo ľahké pre nás ani pre agentúru. Keď nám priniesli Bekimov príbeh, bez váhania sme povedali ÁNO. Bekim je podobne ako Peter jedinečný človek, ktorý dokázal  a stále dokazuje ako sa dá aj v bežnom živote, ktorý nie je vždy ľahký, dosiahnuť aj nemožné."

Na konferencii Online summit sa dozvieme okrem iného aj to, ako vznikala myšlienka o spolupráci s Bekimom ako influencerom. Ale aj to, aké mantinely prináša spolupráca s majstrom sveta - s Petrom Saganom a s jedným najcharizmatickejším influencerom Bekimom.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.