Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook

Najlepšie výsledky za máj mala relácia V politike, web TA3 s novým dizajnom

V mesiaci máj 2021 bol denný share TA3 z monitorovaných TV staníc až 4,8 %, čo predstavuje 11. najvyšší share za mesiac v histórií televízie.

Najlepšie výsledky za máj mala relácia V politike, web TA3 s novým dizajnom
Zdroj: TA3

Najlepšie výsledky dosiahla v piatom mesiaci relácia V politike. Najvyšší rating mala jej premiéra v nedeľu 2. 5. 2021– rtg 226 tis. divákov (duel V. Remišová vs. R. Fico): https://www.ta3.com/relacia/20503/remisova-vs-fico-hegerov-kabinet-sa-uchadza-o-doveru-uvolnovanie-opatreni-a-testovanie. Najvyšší reach dosiahla táto relácia 23. 5. 2021 – reach 554 tis. divákov (duel R. Sulík vs. R. Raši): https://www.ta3.com/relacia/20719/duel-r-sulika-a-r-rasiho-situacia-na-politickej-scene

Počas mája bola Televízia TA3 viac ako 6 hodín jednotkou na televíznom trhu (v CS 12+).

V máji sa darilo aj webu ta3.com , ktorý navštívilo viac ako 1 milión užívateľov, čo predstavuje medziročný nárast takmer 18%. Koncom mesiaca prešla webstránka redizajnom, cieľom ktorého je modernizovať vzhľad, zvýšiť kvalitu obchodovateľného inventory, optimalizovať rýchlosť načítavania a dať do popredia online vysielanie a video obsah. Zároveň v uplynulom mesiaci pribudol k spravodajstvu aj lifestylový obsah zameraný na zdravie a ženské publikum.

Rýchlo, overene, naživo

TA3 má už 20 rokov nezastupiteľné miesto na slovenskom mediálnom trhu ako jediná spravodajská televízia. Patrí medzi najdôveryhodnejšie mediálne značky, čo opakovane potvrdzujú prieskumy britského Inštitútu Reuters pre výskum žurnalistiky na Oxfordskej univerzite. Televíziu TA3 si podľa peoplemetrového merania zapne denne viac ako 1 mil. divákov.

(PR)

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.