17.03.2013, 13:30

Sledovanosť ankety OTO 2012 vzrástla

Osobnosť televíznej obrazovky 2012 si medziročne polepšila o vyše 100 tisíc divákov.

Sledovanosť ankety OTO 2012 vzrástla

Osobnosť televíznej obrazovky 2012 videlo včera večer na Jednotke RTVS 587 tisíc divákov a trhový podiel dosiahol 28,6 % v skupine 12+. Uvádza to na svojom blogu Peter Malec.

Takmer trojhodinový priamy prenos, ktorý moderovali Adela Banášová a Matej "Sajfa" Cifra, priniesol včera Jednotke nadpriemerný výsledok: jej sezónny priemer je totiž 8,8 %. Anketa OTO 2012 mala tiež lepšie čísla, ako v sobotnom prime-time dosahuje Pošta pre teba. Tá získala minulý týždeň podiel 19,9 %.

Ankete OTO sa podarilo zvrátiť negatívny trend. Od roku 2009 jej totiž kontinuálne klesali trhové podiely: z hodnôt nad 40 % postupne padala až na minuloročných 22,4 %. Vtedy ju pozeralo 464 tisíc ľudí v 12+. Pozrite si graf vývoja trhových podielov.

Zdroj: Ivan Krasko

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.