20.01.2015, 09:52

Horná Dolná priniesla vysoký nadpriemer aj do tretice (sledovanosť)

Seriál si pozrelo vyše 850 tisíc divákov, vysoko bol aj v reklamne zaujímavej cieľovej skupine 12-54.

Horná Dolná priniesla vysoký nadpriemer aj do tretice (sledovanosť)

Aj tretia epizóda seriálu Horná Dolná Markíze vyšla. Včera priniesol komediálny seriál s Petrou Polnišovou 599-tisícovú sledovanosť v reklamne zaujímavej cieľovej skupine 12-54.

Seriál dosiahol v tejto cieľovke trhový podiel 46,6 %. Oproti predošlému týždňu zaznamenal pokles, ale stále je to číslo výnimočné na slovenský televízny trh, kde sa za úspech v prime-time považujú 30-percentné podiely v prípade Markízy a 20-percentné pri TV Joj.

Hornú Dolnú videlo v širšej skupine 12+ presne 857 tisíc divákov.

Po Hornej Dolnej išla na Markíze reprízová komédia Slunce, seno, jahody, ktorá priniesla staničný nadpriemer (278 tisíc divákov v 12-54, rating 8,5 %, share 31,8 % a 606 tisíc divákov v 12+).

 

Sledovanosť seriálu Horná Dolná - pondelok 19. januára 2015, 20:30-21:31, Markíza

ParameterPočet divákovRatingShare
12+ 857 tisíc 18,4 %38,3 %
12-54 599 tisíc 18,4 % 46,6 %
12-34 230 tisíc13,3 % 48,9 %
35-54 369 tisíc 24,1 % 45,3 %
muži 12-54 298 tisíc 18,1 % 48,6 %
ženy 12-54 301 tisíc 18,7 % 44,8 %

 

zdroj dát: PMT/TNS SK

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

Zdroj: Ivan Krasko

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.