StoryEditor

Stratégie: Tieto reklamy si zaslúžia Klince

12.05.2015, 14:36
Vybrali sme printové a outdoorové reklamy, o ktorých si myslíme, že patria medzi najlepšie.

Národná súťaž kreativity Zlatý klinec, ktorá sa bude konať už tento piatok 15. mája 2015, čoskoro spozná shortlisty. Ešte predtým Stratégie vybrali reklamy, o ktorých si myslíme, že sú hodné Klinca. Pozrite si náš výber.

 

 

 

 

Agentúra: Jandl

Klient: ZOO Bratislava

Nenásilný vizuál a prepracovaná art direction, na ktorú sme od Jandl zvyknutí. V prípade klienta ZOO sa agentúre už dlhšie darí dodržiavať jednotnú líniu komunikácie. 

 

Agentúra: Wiktor Leo Burnett

Klient: J&T Banka

Pozornosť si zaslúži najmä wording, oceňujeme prevedenie v štýle menej je viac. Škoda len, že práci nedala agentúra šancu na Hodnotení Stratégií. 

 

Agentúra: MADE BY VACULIK

Klient: Tesco

Výborné stvárnenie tak bežnej témy, akou je ekológia. Ako povedať, že ľudia bežne vidia iba vrchol ľadovca problému.

 

Agentúra: Istropolitana Ogilvy

Klient: Peugeot

Táto práca rozhodne presvedčí nápadom. Vymyká sa spomedzi sponzoringových reklám, pre ktoré je typické spojiť raketu s automobilom, prípade s tenisovou hviezdou jednoduchou kolážou. Jeden z favoritov.

 

Agentúra: Respect APP

Klient: Tento

Netradične odkomunikovaný benefit produktu každodennej potreby. Veľmi dobre agentúra využila koncept, ktorý so sebou priniesli sviatky.

 

Agentúra: MADE BY VACULIK

Klient: Dobrý anjel

Pekné vyjadrenie toho, že i charita môže byť adresná a osobná. 

 

OOH

Agentúra: Wiktor Leo Burnett

Klient: Slovnaft

Posolstvo podané priamočiaro, ocenenie si práca zaslúži i za svoju art direction. Zároveň vyjadruje o čom produkt, v tomto prípade hokej, je. 

 

 

Agentúra: Lowe GGK

Klient: Audi Slovakia

Známy vizuál, ktorý sa často prirovnáva ku kvalite zahraničných agentúr. Agentúra šikovne využila symbol, ktorý je typický pre automobily Audi - štyri kruhy a zároveň sa podarilo vyjadriť kvalitu produktu - auto do každého terénu. Práca má väčšie šance na Klince v kategórii OOH. V tomto prípade vidieť, ako samotný nosič dokáže umocniť kreativitu, ktorá síce ani v printovovom prevedení nepoľavuje. 

 

Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi

Klient: Slovak Telekom

Špičkový wording. Agentúre sa podarilo do jedného slova spojiť ambasádora značky a jeho mena - Sagan a produktu - 4G internet. Pričom aj samotná voľba Sagan ako tvár reklamy je logickým krokom, ktorý sa v prípade vysokorýchlostného internetu hodí. 

 

Všetky prihlásené práce si môžete pozrieť na zlatyklinec.sk.

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 15:18